Niet kunnen plassen

• Yvonne25 mv 2 boys

Ik heb het nu al een aantal keren gehad een periode waarin ik niet kan plassen en veel drink.

Mijn buik zet dan op en is pijnlijk ik voel wel de druk, maar er komt niks.

Wie herkent dit?

En wat is er aan te doen?

Mijn huisarts heeft de blaas dan leeg gehaald wat ik vreselijk vind en iemand ervaring met zelf cathetiriseren?

Alvast bedankt

• --->zoeff<---

ik denk dat je je beter door kan laten verwijzen naar een uroloog eerlijk gezegt

• Annelies 47

je moet naar een uroloog gaan

• Beheerder

Afspraak maken met een uroloog en niet zelf gaan cathetiriseren. En niet wachten maar meteen actie ondernemen.

• Yvonne25 mv 2 boys

Bedankt heb inmiddels contact gehad met de huisarts moet vanmiddag naar de bekkenfisio die kijkt eerst hoeveel urine er in zit en dan heeft zei weer contact met de huisarts afwachten.

Laat het wel even weten hoe het is afgelopen

• Desiree2

zou je niet een blaas ontsteking hebben? zo niet dan zeker naar de uroloog en NIET je huisarts laten rommelen

• nicole

Bij een blaasontsteking moet je juist vaak kleine beetjes plassen met een branderig gevoel en knijpende pijn in je buik.

• Desiree2

niet altijd, en elk mens kan anders reageren

• nicole

Is wel heel bijzonder als je bovenstaande klachten niet hebt bij een blaasontsteking, zijn de eerste algemene verschijnselen waaraan je een blaasontsteking aan herkend

• Eigenwijsje

Ha die Yvonne!

Mag ik je een gouden tip geven? Deze tip kreeg ik ooit eens van mijn oudste zuster en werkt echt! Als je niet kunt plassen, kriebel dan héél zachtjes over je stuitje… geheit dat jij kunt plassen! Werkt ook bij kinderen die soms wel eens zó nodig moeten dat het gewoon niet lukt…

Dus; KRIEBEL aan je stuitje!!

Ik hoor graag of het gelukt is,

Knuffel!