Mazzel

• Desiree2

heb ik ff een gelukkie zeg, boek ik 8 dagen Wenen met het vliegtuig en een goed 3*** hotel inclusief uitgebreid ontbijtbuffet bij expedia.nl a raison van 600 euro pp, inclusief een annuleringsverz. afrekenen met je creditcard, krijg ik zomaar 125euro pp korting dus die reis kost me nu slechts 475 pp, nou als dat niet goed verdiend is dan weet ik het ook niet meer. Zo goedkoop kan Dreizen het zelfs niet.

Nou mijn dag en mijn week kunnen niet meer stuk :-)

• Nel

Niet gek desiree *D

• Yvonne25 mv 2 boys

Geweldig toch

• Wilhelmina

Doe maar duur zeg!

Onze kinderen hebben een reis naar + hotel in Rome geboekt. De reis via Transavia, het hotel via booking.com, kosten 1028 euro. Dezelfde reis kost bij Expedia 1486 euro! Met dergelijke prijsverschillen kunnen ze wel wat korting geven !

• Desiree2

hoeveel dagen en was er volledig pension?

• Wilhelmina

Is 8 dagen/7 nachten en ‘t gaat om logis met ontbijt, precies dezelfde vlucht en precies hetzelfde hotel kost als je ’t afzonderlijk boekt (bij Transavia en booking.com) ruim 400 euro goedkoper dan bij expedia.

Ik weet natuurlijk niet of het in jouw geval ‘t verschil ook zo groot is, dat zou je zelf even moeten nakijken. Maar expedia is gewoon niet zo goedkoop in vergelijking met apart boeken. Misschien ’n tip voor de volgende keer?

Maar je zult best ‘n leuke tijd hebben want Wenen schijnt ’n mooie stad te zijn!

• Desiree2

hmmm, nou ja ik vond mijn reisje dus al erg goedkoop

• Wilhelmina

Mooi toch? :-)

Hier: http://en.arrivalguides.com/guide.php?dest=vienna&lang=en

vind je nog ‘n gratis reisgids over Wenen (helaas niet in ’t Nederlands, sommige andere gidsen op die site wel) . Misschien kan dat 't leed wat verzachten ;-)?

• Wilhelmina

Sorry, verkeerde draadje. Moest onder je bericht van 13.27 staan.

• Desiree2

welk leed?? ik heb geen leed ik denk dat we elkaar verkeerd begrijpen kan dat??