hebben jullie dat ook wel eens, heb je al jaren een hobby en opeens, geen zin meer.
ik heb lange tijd mooie stempelkaarten gemaakt, heb voor een een 2000 euro materiaal thuis liggen…..en opeens niks meer, geen ideeen meer in mijn hoofd. moet ik wel erbij zeggen dat het in de periode was van mijn scheiding, afgelopen najaar heb ik 160 kerstkaarten gemaakt en was weer helemaal in de stempelsfeer, maar daarna was het ook weer gedaan, bloemenstempels, gebouwen, dieren, funstempels, achtergronden, damesstempels, noem maar op en het ligt er maar er komt niks uit mijn hoofd. is me al teveel moeite alles uit te halen. maar als ik dan de boeken met andermans kaarten voor me heb, kan ik uren in kijken en ideeen opdoen. hebben jullie dat ook wel eens,. ik denk erover het hele gedoe te verkopen, maar dan krijg ik er ook misschien weer spijt van.
nu schiet me ineens te binnen: misschien ben ik uitgekeken op die stempels…..maar ze kosten best wel veel geld, een klein vlindertje kost al gauw 6 euro…… en als ik nieuwe koop, gebruik ik ze dan wel?