vakantiebrochures

• viviane

Hoi

Kan iemand van jullie mij een goede vakantiebrochure aanraden in Nederland

Het is namelijk zo dat bij jullie de paasvakantie korter is dan in België

Onze kinderen hebben rond pasen 14 dagen verlof en ik dacht bij jullie 3 dagen voor pasen als ik goed geïnformeerd ben.

Dan is de prijs rond die periode goedkoper dan in België want dat is dan 14 dagen hoogseizoen prijzen

Dus ik dacht Cuba is een van onze favorieten misschien wel meegenomen om via de Nederlandse reisagentschap op verlof te gaan

Als jullie een naam kunnen opgeven van een goed reisagentschap dan kan ik via de mail een brochure aanvragen en laten opsturen naar België

Alvast bedankt

Viviane

• roeli

fox vakanties? hotelplan?

kijk eens op www.cuba.startpagina.nl

daar staan meestal ook reisbureau's op. nb: bijna elk land heeft zo;n pagina. spanje.startpagina.nl of italie.startpagina.nl ook niet europese landen.

je kunt er heel veel info op vinden,

• greet

ik ga altijd met foxvakanties heel goed en ze zijn misschien niet de goedkoopste maar de service is super.

groetjes greet

• roeli

ik ook…….meestal….je bent niet met fox in jordanie geweest vorig jaar??????

• greet

hoi roeli,

nee in jordanie ben ik niet geweest lijkt me wel heel mooi.

ik ben met fox naar thailand ,china en maleisie en zuid-afrika geweest en ben heel tevreden over hun ik ben nog aan het kijken voor dit jaar maar zeker is we gaan weer met fox.

groetjes greet

• roeli

er zat namelijk ene greet bij mij in de groepsreis vorig jaar haha, dacht al zou dat deze greet zijn????

was een geweldige reis, dus als je niet weet waar je heen moet: jordanie!!!!! costa rica was ook mooi!!!!!