Van Roeli, prachtige winter foto's

• Yentl

Winterslaapje lijkt mij wel wat…ik heb een hekel aan de winter, al ziet het er nog zo mooi uit buiten :(

Gr. Annelies

• Da-Is

Denk dat dat 3 of 4 jaar geleden is, in ieder geval viel valentijnsdag toen op een doordeweekse dag want manlief had de kinderen uitbesteed bij schoolvriendjes.

Ik heb nog steeds het kleine wijnflesje achterin de kast staan.

• Swartdam

Schitterende foto,s .

Ben zelf sinds 1 januari met een fotografie cursus begonnen , hoop dat ik ook ooit zulke plaatjes schiet of van de zon in de zomer das ook goed , groetjes Bernadet

• Agnes

Aangenaam,Roeli

• AnneB

Wat een mooie foto's allemaal.

Leuk om een gezicht bij een prikker te zien.

• greet

hele mooie foto's .

hier is eigenlijk geen vlok sneeuw te bekennen wel waren de bomen vanmorgen met rijp ook mooi.

maar inderdaad ik verlang naar het voorjaar dit is niet mijn weer helaas.

vind het wel leuk voor de mensen die het heerlijk vinden hoor.

ik geniet nu heerlijk van mijn warme huis en een lekker warm bakkie koffiie met een mooi boek,

en mijn teckel vind het ook niks buiten die wil het liefste tegen je aan liggen of in haar mand met dekentje.

leuk roelie die foto van jezelf heb je een idee wie er achter de naam roelie schuilt.

groetjes greet

• nicole

Hmmm goed idee, vanmorgen vroeg de kou weer in geweest met hond ….. brrrrr maar ja je moet er wat voor over hebben :) Toch ook wel ff lekker als je hoofdpijn hebt.

• nicole

Ook mooi hoor jouw foto's

Ik vind het allemaal zo mooi om te zien ……………… op een foto dan maar ik denk dt als ik in de bossen zou wonen er meer van zou kunnen genieten dan in de stad, daar is het zo snel een smerig prutje.

• nicole

He dat is leuk jou eens te zien, ik had me je heel anders voorgesteld, met lang donker haar :)

• roeli

ja, meestal heb je een heel ander idee van iemand…….