hyves

• roeli

moet ik toch even iets met jullie delen, iets heeeel geks.

sinds 1 jaar of zo ben ik hyver. niet echt hyver, maar gedeeltelijk. omdat: ik benaderd werd door een oud klasgenootje van 30 jaar geleden, die wilde een reunie opstarten. leuk. dus of ik mee wilde doen met opsporen? ja hoor. moest ik wel de hyves op. heb ik gedaan, maar ben niet voor iedereen zichtbaar, dus alleen voor de mensen van toen en iedereen die daar weer in verweefd zit. nou er zijn inmiddels al een hoop mensen getraceerd.

ook ene paul die bij mij in de klas zat en ook de nodige namen nog weet enz. dus ik vind hem en hij staat al een poos bij mij en de rest op de hyves. iemand kreeg een idee: laat iedereen alvast iets over zichzelf vertellen van de laatste 30 jaar. dus dat werd gedaan.leuk om allemaal die verhalen te lezen, komt die paul uit dezelfde wijk in landgraaf als mijn vriend, waar ik dus al anderhalf jaar elk weekend naar toe ga. dus ik vraag paul: ken je mijn vriend W.? diezelfde avond komt mijn vriend naar mij en ik vraag hem: ken jij paul .? ja, jij toch ook…..woont toch 2 deuren verder……..nu had ik wel afgelopen zomer zo iets van ik ken die man ergens van….en hij had dat ook. maar ja, waarvan? je denkt niet zó ver terug…..we hebben elkaar vorige week nog de hand geschud met oud en nieuw, niet wetende dat we op de hyves wel eens mailden……….

en zo komen er op mijn hyves ook mensen binnen die opeens met mij bevriend willen zijn en me vroeger niet zagen staan haha, maar om hun aantal zogenaamde vrienden te verhogen……daar reageer ik helemaal niet op. na de reunie ga ik er ook gelijk van af. iemand van jullie bij de hyves?

• Danjel

Ik ben ook sinds een jaar “aan de hyves” mede dankzij mijn dochter ;-). Vind het erg leuk om oude bekenden terug te zien. Met 1 oude vriendin ga ik binnenkort een keer de kroeg in, om gezellig de goeie ouwe tijd eens op te rakelen.

• roeli

toch is het raar als je elkaar uit het oog verliest en na zoveel jaar de draad weer kunt oppakken. waarom hangen we zo aan die goeie ouwe tijd?? maar het is tóch leuk. en sommige mensen kun je gewoon niet vinden. doen niet mee aan die onzin. als we geen hyves hadden, konden we maanden gaan zoeken………veel plezier met je ‘date’.

• greet

ik heb ook een tijdje hyves en eerlijk gezegd ik vind het leuk.

natuurlijk ook oude bekenden gevonden en veel mensen die ik niet persoonlijk ken maar wel dezelfde hbby als ik hebbe nl teckels en shelties.

ook katten vrienden heb ik en mensen die van koikarpers houden en ik heb nu meer dan 300 vrienden en ik stuur iedereen altij een berichtje.

en soms heb je met mensen leuke gesprekken op hyves of op de chat.

groetjes greet

• Agnes

Ik begrijp niks van Hyves of ik doe iets niet goed:(

Leuk, dat het jou zo goed bevalt, Roeli.

Ik weet nog…een hele tijd geleden, dat je zo in de knoop zat.

Ik weet ook nog, dat ik toen schreef: over een jaartje is het anders (en beter ) voor je.

Ik ben blij te lezen dat je een vriend hebt.

• serine

ik heb ook hyves..mijn oudste heeft er ook een en voor ik het wist een dochter van mij ook…

ik houd ze zo een beetje meer in de gaten op het net :P interactie met ze heet dat ;)

maar voor ik heb wist melde zich allemaal vriendinnen van nu…die riepen meteen..he he ook eindelijk aan het hyven…? :D

ik vond famillie leden terug,oude klas genoten…en al mijn honden vriendinnen zitten daar (tenminste de meeste..)(een aantal landrover vrienden en een aantal prikkers..gezellig :)..en mensen van de hondenschool.

zelfs mijn vader heeft een hyves..:D

ik vind dat netwerken wel leuk…zo heb je toch even meer contact met mensen waar je anders niet aan toekomt..

ik heb onmogenlijk de tijd om bij iedereen rgelematig op de koffie te gaan..en zo hou je evengoed leuk contact

• nicole

Leuk hoor Hyves, ik heb er ook een en zie af en toe ineens mensen opduiken die ik in 20, 30 jaar niet gezien of gesproken heb. Ook een hoop nieuwe mensen leren kennen.

• Danjel

Hoi Nicole,

Ben jij de Nicole van “de ratjes”????

Ff nieuwsgierig ;-)

• roeli

bedankt, weet ik ook nog allemaal, zelfdoding van vriend ivm ziekte enz. heb ik allemaal verwerkt. gescheiden, maar 2008 was voor mij een goed jaar, ondanks mijn moeders gedoe.

ik ehb vorige week ergens een spreuk gehoord: moge de beste dag van 2008 je slechtste dag in 2009 zijn……..dan kan je jaar toch niet meer stuk?

• roeli

hee, tip voor mij: ben zo druk met oude klasgenoten dat ik ook eens neven en nichten kan gaan opsporen……………..