moet ik toch even iets met jullie delen, iets heeeel geks.
sinds 1 jaar of zo ben ik hyver. niet echt hyver, maar gedeeltelijk. omdat: ik benaderd werd door een oud klasgenootje van 30 jaar geleden, die wilde een reunie opstarten. leuk. dus of ik mee wilde doen met opsporen? ja hoor. moest ik wel de hyves op. heb ik gedaan, maar ben niet voor iedereen zichtbaar, dus alleen voor de mensen van toen en iedereen die daar weer in verweefd zit. nou er zijn inmiddels al een hoop mensen getraceerd.
ook ene paul die bij mij in de klas zat en ook de nodige namen nog weet enz. dus ik vind hem en hij staat al een poos bij mij en de rest op de hyves. iemand kreeg een idee: laat iedereen alvast iets over zichzelf vertellen van de laatste 30 jaar. dus dat werd gedaan.leuk om allemaal die verhalen te lezen, komt die paul uit dezelfde wijk in landgraaf als mijn vriend, waar ik dus al anderhalf jaar elk weekend naar toe ga. dus ik vraag paul: ken je mijn vriend W.? diezelfde avond komt mijn vriend naar mij en ik vraag hem: ken jij paul .? ja, jij toch ook…..woont toch 2 deuren verder……..nu had ik wel afgelopen zomer zo iets van ik ken die man ergens van….en hij had dat ook. maar ja, waarvan? je denkt niet zó ver terug…..we hebben elkaar vorige week nog de hand geschud met oud en nieuw, niet wetende dat we op de hyves wel eens mailden……….
en zo komen er op mijn hyves ook mensen binnen die opeens met mij bevriend willen zijn en me vroeger niet zagen staan haha, maar om hun aantal zogenaamde vrienden te verhogen……daar reageer ik helemaal niet op. na de reunie ga ik er ook gelijk van af. iemand van jullie bij de hyves?