Ondanks alles...

• Swartdam

Dit jaar zou ik het beter doen dan vorig jaar . Gezien mijn lichamelijke toestand

Vanaf afgelopen winter ben ik volop vitamine gaan slikken , heb ik mijn darmflora stevig verwend .Visolie , roomboter noem maar op

De griepprik ook genomen .

Veel fruit gegeten , melk gedronken .

En …. zes weken terug , een dag of zeven buikgriep . Toen ik daar weer van hersteld was kreeg ik keelpijn , daarna snipverkouden .

Ook dat ging over , vanaf nieuwjaar weer verkouden en ditmaal een stukje erger .

De eerste pencelinekuur is een feit en de winkels een stuk rijker , ik trap er niet zo snel meer in , groet B

• roeli

vitamines? mijn ex had eens een flink tekort aan bepaalde vitamines, kwam hij achter toen de huisarts hem de zovvelste antibiotica wilde geven in dat jaar. niks deed het meer goed bij hem en hij viel maar af. hij had 6 kuren gehad dat jaar….is toch niet normaal, zijn lichaam was helemaal afgezwakt. hij is toen naar een acupuncturist gegaan en die heeft hem verder behandeld. ook met vitamines. maar die set was eenmalig, maar wel duur, destijds 250 gulden voor 6 soorten vitamines. zei mijn ex: kan ik goedkoper bij het kruidvat kopen. ja dat klopt maar die werken niet zo goed als deze zei die man. mijn ex was binnen een maand weer op de been, nooit meer een antibiotica nodig gehad.

iedereen mag alles verkopen, als het binnen de normen van de EU is. ik slik verder niks in de winter, kook elke dag vers, eet elke dag een appel en een stuk ander fruit, loop elke dag een uur of langer met de hond en eet veel chocolade…..heb npg nooit een griepje gehad in mijn leven. dus het ligt aan; DE CHOCOLADE!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Desiree2

hahaha das een goeie