Nou, die dingen die jij noemt, doe ik ook nog;)
mijn man zorgt voor het geld, en daar doet ie heel wat ur per week over
ligt t ook niet een beetje aan ons? we zijn toch ook een soort ‘spullengoogle’ in huis als we altijd het antwoord weten en geven?!
“Zoek maar lekker door hoor schat, naar die boter, hij zal toch echt ergens in de koelkast staan” Lief vraagt mij steeds minder en zoekt zelf oplossingen als ie echt iets niet kan vinden (donkerblauwe sokken bij n zwarte outfit bijv. daar zeg ik dan ook niks van, want ik ga niet op zoek naar zijn zwarte sokken)
Kijken momenteel wat wazig als zij alleen boodschappen moeten doen . De wereld in s,lands supermarkten lijkt wel een Ufo . Althans zo kijken ze uit hun ogen .
Gelukkig hebben ze hun mobieltje stand-bye en die gebruiken ze dan ok veelvuldig om aan hun vrouw uit te leggen dat ze echt de boodschappen beter zelf kan halen gr Bernadette
Behalve dat die van mij niks kan vinden wat hij op dat moment nodig heeft doet hij verder wel alles. Zoals mee helpen opruimen, afwassen, stofzuigen etc etc etc.
wat dat betreft heb ik het enorm getroffen met hem want volgens mijn ex had een vrouw maar 3 rechten, het huishouden, aanrecht en horizontaalrecht
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?