mirenaspiraal

• purk

ik heb mijn spiraal eruit sinds vorige week.

Heb het ding 4 jaar gehad, en over de 4 jaren toch wel 6 kilo aangekomen.

Heb ik kans dat ze er nu weer af gaan?

iemand ervaring mee?

• Babette1975

Hey ik heb ook het mirenaspiraaltje en ben aangekomen.

Maar kan bij mij ook komen omdat ik beter ben gaan eten.

Het aantal kilo's zal niet vanzelf eraf gaan lijkt me.

Dus dat word dieeten als je ze er echt af wil hebben.

Gr Babette

• Miriam

ook ik heb m nu 4 jaar en ben 4 kilo aangekomen…

maar das voor mij niet erg, kan eindelijk beter kleding aan.. :)

• Beheerder

Ik heb geen spiraal. Ik slik nog altijd de pil. Voor mij een kleine moeite. Waarom geen spiraal??? Omdat mijn jongste broertje een spiraal kindje is. Ondanks de spiraal is mijn moeder dus toch zwanger geworden en ik pas voor nog een kind.

Heb mijn handen vol aan onze dochter en wil geen kind erbij dus blijf ik lekker de pil slikken.

En dan ben ik in de loop der jaren door de pil en 1 zwangerschap ongeveer 20 kilo aan gekomen. Het is ook niet meer geworden wel bij tijd en wijlen minder.

• nicole

Het zijn hormonen die erbij zijn gekomen en die moet je er weer aflijnen. Maar jij bent toch helemaal niet dik????

• purk

mijn man is “geholpen”;)

• purk

nee, niet dik, maar van 60 naar 66 vind ik te veel, eigenlijk….

Ik ben 174 hoog.

Ik krijg vaak “commentaar”, maar voor mijn eerste kind woog ik altijd 56, vrat alles wat los en vast zat.

Na mijn zwangerschap bleef er 2 kilo “achter”.

Na mijn tweede ook 2 kilo.

En met dat rotte spiraal ineens 6!

• Paul

zoiets lijkt me best pijnlijk, of valt dat mee ?

• Petracs

Domme vraag op een vrouwenprikbord Paul.

Natuurlijk doet het een beetje pijn, voor de rest gewoon even op je tanden bijten, er zijn veel ergere dingen.

Maar vraag je het aan een man, dan zal hij zeggen dat hij bijna dood is gegaan, het tenauwernood heeft overleeft en een lange revalidatieperiode nodig had…. ;-)

• purk

de spuit in de bal is pijnlijk. Maar lang niet zo pijnlijk als een bevalling