6 van de 10 studenten

• purk

vinden het heel normaal om te swaffelen op de dansvloer, tegen het vrouwelijk volk…..

achterlijke wereld!

Ik zou um toch een rotschop verkopen!

die swaffelt nooit meer dan

• Desiree2

nou jaaaaaaaaaaaaaaaa zeg stel je voor

• Babette1975

Ach bij mij zouden ze het ook niet moeten doen.

Maar dat is even zo'n mode verschijnsel joh!

Dat was toch met dirty dancing ook zo? met de lambada geloof ik? of heette die groep zo? hahaha weet het niet helemaal meer hoor.

Gaat wel weer over.

• Nel

Deden wij vroeger ook met de engelswals *D

• Desiree2

met een blote piemel?? daar geloof ik geen donder van

• Beheerder

Nu valt er bij mij een kwartje. dat swaffelen met kleding aan is dan wel een nieuw woord maar dat schuifelen en wrijven tegen de dames op de dansvloer is niks nieuws. Toen ik pas uit mocht gaan van mijn ouders deden de jonge mannen dat ook en stonden ze dan letterlijk met een stijve in hun strakke broek.

• Nel

Zeg ik toch niet

• viviane

Hoi

De geschiedenis herhaalt zich. Seks blijft seks al was het in de voorhistorie als in de Egyptische tijd of nu. We weten het direct we chatten en mailen dus de berichten en informatie gaat direct rond dus we hebben de indruk dat waarden en normen om zeep zijn.

Maar dat is denk ik niet zo we weten het sneller maar als de hormonen door het lichaam gieren daar kunnen de mensen op een verschillende manier op reageren

Viv

• Annelies 47

Maar swaffelen, is toch echt met een blote leuter

Nou dat hoefde men bij mij niet te proberen

Ik houd zo wie zo niet van dit woord

vind het een raar en naar woord

Een taalkundig onbenul !

• anna.m

Ohhhhhhhhh Adnil ,dat weet ik ook nog ,toen ik “”dat“” voor het eerst tegen mij aan voelde bij het dansen , ging ik met mijn kont naar achteren om zo verder te dansen .

Was me rot geschrokken en vond het maar “”raar “”voelen .