Om even op het donorverhaal terug te komen, ik denk er over om m`n bloeddonaties te stoppen, het wordt allemaal wel erg commercieel.
http://www.telegraaf.nl/binnenland/2802939/__Donorbloed_verrijkt_bedrijf_VS__.html
Het is al heel lang commericieel Paul. Ook alle testen die uitgevoerd worden al of niet op dieren en niet vergeten de mens.
Anderzijds is het maar goed dat het bestaat, ik ken iemand van heel nabij, die zijn leven heeft te danken aan een commerieel bedrijf d.w.z. ze produceren een medicijn gewonnen uit de moedermelk van Chinese cavia's. Eens in de 14 dagen moet hij aan het infuus, gelukkig kan dat thuis omdat zijn vrouw daar een opleiding voor heeft. Het medicijn kan niet in andere vorm gegeven worden.
Allemaal handel, want er wordt dik aan verdiend. Zou ik het voor deze lieve persoon, nog maar 42 jr. anders willen? Neen. Normaal gesproken had hij op zijn 25e al uit moeten stappen…Tja, een wonder dat dit medicijn is uitgevonden met alle verdiensten erop en eraan vandien. Dat is de andere kant van een medaille.
Het blijft altijd een moeilijke en persoonlijke afweging.
Sterkte met je keuze.
Gr. Douce
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?