Kerstboom

• Swartdam

Sinds het weekeinde staat bij mij weer de kerstboom . Een echte met kluit , een prachtig gezicht met al die lichtjes …

En na 1 januari zet ik de boom mooi buiten en hang ik hem vol met vetbolletjesen pinda netjes en pinda slingers .

Eerlijk gezegd vind ik dan de kerstboom op zijn mooist . Nu met al die lampjes erin geniet ik mee omdat vooral mijn gezin er zo van geniet . Maar optie 2 is toch de mijne, groetjes Bernadette

• Babette1975

Hier staat de boom ook sinds afgelopen weekend.

Erg gezellig met al die lampjes en ballen en natuurlijk een ketting.

Wij hebben de ballen van goud evenals de ketting.

En wij hebben ook van die huisjes staan en de ramen met sneeuw figuurtjes gedaan. En in de (voor)tuin hebben wij een sneeuwpop staan (van plastic) en wat lampjes om de boompjes hangen.

Wij houden erg van deze tijd van het jaar zoals je begrijpt.

O ja voor de rest hebben we nog wat kaarsen in de huiskamer die we ook regelmatig aan doen. Lekker knus hier.

• nicole

Heb gisteravond de boom opgetuigd, geen echte maar een kunstboom. Hangt vol met zilver wat ik zelf de mooiste kleur vind. ook rondom de spiegel lampjes en een groentak gehangen en het ziet er weer feestelijk uit. Ik was het eerst niet van plan, heb helemaal niets met Kerst maar ja ben niet alleen met de Kerst dus ff inschikken dan maar.

• ^^Jeannette^^

Hier geen boom, heb het altijd al ondingen gevonden,maar alles is verlicht met lichtjes, binnen en buiten heel gezellig en sfeervol.

Buiten aan de boom is het ook Kerst, bolletjes vet, pinda,s, appels en eekhoorntjesvoer, want die zitten hier volop.

• Annelies 47

Ik heb een oude kerststal en een klein boompje

En veel kaarsen

• Beheerder

Wij hebben een bont gekleurde boom. Gekleurde lampjes en oude kerstballen.

Wij houden van oud en verzamelen ze dan ook gedurende het hele jaar bij elkaar.

Soms krijgen we ze van mensen die er op uit gekeken zijn en weten dat wij ze mooi vinden.

Ik hou niet van een versierde boom in 1 kleur. Hoe bonter hoe mooier.

Maar goed de boom daar heb ik niet echt an mee gewerkt. mijn ding is onze voorraam voorzien van kerstversiering. Moet nog een foto maken voor de collectie.