Wat eten jullie met kerst?

• Babette1975

Wij eten eerste kerstdag thuis gezellig met mijn schoonouders dan gaan we lekker gourmetten en eten ijs toe.

Tweede kerstdag eten we bij mijn ouders en mijn zus komt ook.

Wij zijn dit jaar aan de beurt voor het voorgerecht en de amuse.

Dat wisselt elk jaar.

De amuse hebben we al uitgezocht en voor het voorgerecht moeten we nog even kijken.

Gr Babette

• purk

eerste kerstdag bij mijn schoonouders, kweet nog niet wat we daar zullen eten!

Tweede kerstdag komen mijn ouders s'middags even langs, en mijn ex plus vriendin plus dochtertje (de vader en stief-moeder van mijn zoontje) even langs,

en haal ik gewoon van stokbroden met lekkere belegseltjes, met een wijntje.

Dan hoef ik sávonds echt niet meer te eten!

• Desiree2

wij zijn met de kerst in een hotel in Berflijn en hebben 2 kerstdiners daar, is een verrassing voor ons wat het diner zal gaan worden, we laten ons verrassen

• Paul

leuk !, gelukkig ben je in elk geval de r niet vergeten. ;-)

• Beate

@ Paul: a dirty mind is a joy forever :d

Wat eten betreft, nog geen flauw idee. Eén dag ben ik bij mijn kids en de andere dag …tja, zijn de pizzerias open?

• Angelique

Eerste kerstdag komen mijn schoonouders brunchen.

's Middags komen mijn ouders en broer en gaan mijn broer en ik samen koken :D We draaien een buffet in elkaar. Voor elk wat wils ;)

• Angelique

En 2e kerstdag gaan we overdag altijd iets leuks doen (meestal naar de bioscoop) dus dan eten we 's avonds vaak “kliekjes” van de dag ervoor ;)

• Rebecca

Ik heb geen flauw idee. :D

Eerste kerstdag naar mijn vader.. tweede kerstdag naar mijn moeder..

'derde' kerstdag naar schoon moeder…

Vorig jaar had ik ze allemaal verschillende dagen hier… en ik was na afloop bekaf.. dus vind het dit jaar wel best. Toen er gevraagd werd of we kwamen heb ik dat met beide handen aangegrepen.

Becca

• AnneB

Jarenlang waren we de zoete inval,een soort hotel.

Nu hebben we besloten om lekker met ons tweetjes te blijven, beide dagen.

Ik durf niet te zeggen wat we gaan eten:(

Zo gewoontjes.

Hoewel.

We mogen blij zijn dát we een gewone lekker maaltijd kunnen klaarmaken.En juist datgene wat mijn lievelingsgerecht is.

Vooraf hoef ik niks want dan zit ik al vol.

Een toetje blief ik niet,want dan zit ik ook al vol.

Dus ehhh….nou ja…gewoon boerenkool met gebakken spekkies en een uitje erdoor met worst.

En 2e kerstdag…ik denk het voorafje en het toetje van de vorige dag;)

• --->zoeff<---

geen idee zit in oostenrijk met de fam in een all inclusief hotel dus tis maar afwachten :D