korte koppies haar...

• Paul

tip : laat lekker de natuur zijn gang gaan. :-)

• Desiree2

zulke baarlijke nonsens laat ik gewoon aan me voorbij gaan, is niet eens de moeite van het lezen waard

• nicole

Boos maken om berichten in de Telegraaf, dat roddel- en lachkrantje :)

• charlene

Wat een gelul zeg dit onderzoek dus vrouwen met kort haar zijn onaantrekkelijk.Ken er zat met kort haar die er mogen zijn,Ach en war geen haar zit zit geen verstand zegt men wel eens.Zeker onderzoek naar gedaan met een vrouw met j=kort haar die nooit skes heeft en er onaantrekkelijk uit ziet.Ik lach erom keihard.En anna ahahahahah zit wat in.

• anna.m

waaaaaaaaaaaaaaaaaaaah lachuh ! ( ik heb meteen inspiratie voor een klaasgedicht !,we vieren het vanavond )

• Douce

Hahaha, ik zie het al voor me! Zal vermoedelijk geen gedicht worden wat door de ballotagecommisie komt van hare majesteit……een giller.

Vraag 1: waar zitten uw hersens?

Antwoord vrouw: in m'n hoofd.

Reactie man: echt? zover omhoog kom ik nooit…………janken:D

Douce*D

• Hyperactief A-P

:D:D:D Geweldige reactie ~Janneke~. Groetjes v Hyperactief;)

• Hyperactief A-P

:D:D:D

• Angelique

Mwah…. heb net afgelopen week mijn haren laten knippen in “zo kort als nog fatsoenlijk is” en het staat gaaf :D

Zo'n artikel in de Telegraaf zou me er niet van hebben weerhouden om dat te doen, hoor ;)

Mijn man vind zo'n kort koppie juist leuk…. en ik weet zeker dat er best meer mannen zijn die daar de voorkeur aan geven ;)

En dan nog…. gaat er toch om waar jij, als vrouw, je lekker bij voelt?

• Angelique

Gaat ook héél goed met kort haar, hoor :D