korte koppies haar...

• Dikkertje Dap

Las in de telegraaf dat vrouwen met korte koppies haar minder sex wilde hebben en minder aantrekkelijk zijn!!!! Mannen willen lang haar en blah blah blah wat een onderzoek. Ik ben zelf van het korte koppie haar, en ik kan tal van vrouwen opnoemen die zeer aantrekkelijk zijn met kort haar. Wat een geleuter, en ja, daar kan ik me boos om maken!!!!!!!!!!

``

• Danjel

Tis en blijft de teleVAAG :+

• Beate

Vind wel leuk als een man door mijn haar kroelt, lukt beter bij langer haar.

• Paul

nou, ik wil je best wel een keertje kroelen hoor. :+

• Hyperactief A-P

Als jij je daar boos over maakt, heeft dat onderzoek dan in jou geval misschien gelijk :?:?:? Ik vraag dat, omdat het anders geen gevoelig snaartje zou raken, dat dit je niets zou doen, je zou er dan waarschijnlijk geeneens aandacht aan besteden. Is gewoon een open vraag, en niet aanvallend bedoeld. Ik neem dat soort onderzoeken al bij voorbaat met een korrel zout, want het is nooit te controleren hoevaak iemand sex wil aan de hand van haarlengte. Ook vrouwen met lang haar zijn ooit met kort haar begonnen, nam de sexuele behoefte dan opeens toe naarmate er meer centimeters bijkwamen :?:?:? Als je er gewoon zo over nadenkt dan moet je al lachen om zoveel onzin in 1 onderzoek.:D Groetjes v Hyperactief

• Beate

Dank voor het aanbod, Paul. :)

• Dikkertje Dap

dan ga ik er ook maar om lachen!!!!!!! wat een onzin!!!!!!!!!! maar sommige vrouwen zijn mooier met kort haar en daar blijf ik bij!!!!!!

• Hyperactief A-P

Dat laatste bestrijd ik ook niet, de één staat lang haar leuker en de ander kort. Maar zulke onderzoekers zijn in mijn ogen gewoon zielig. Een innerlijk zou volgens mij veel meer moeten bepalen of iemand sex met een ander wil hebben, en persoonlijk vindt ik het aantal keren dat mensen zin in sex hebben niet te meten met de gevoelens voor zo'n persoon. Er zijn personen die alleen sex willen, en geen moer om de ander geven. Dat is mijns inziens een egoïstisch karakter, en heeft niets met haarlengte te maken. Dus i.d.d. gewoon erom lachen. Groetjes v Hyperactief:)

• anna.m

lach er maar om ,

Hetzelfde gaat op voor de lengte van de penis en ook dat donkere mannen betere lovers zijn dan de bleekscheten onder ons .

Ennuhhhhhhhhhh Let wel waar haar zit kunnen geen hersenen zitten !

Leve de korte koppies !(beter nog de kaalkoppies)

• ~Janneke~

Wil je daarmee zeggen dat het mijn intelligentie ten goede is gekomen nadat ik mijn haren heb afgeknipt? :D

Ennnuuu die mannen die hun schaamhaar scheren… hebben die dan ineens ook “daar” een groter hersenvermogen gekregen?

Nou weet ik dat mannen af en toe vanuit hun onderbuik kunnen denken… maar dat hun haarbos daar zo'n grote invloed op had wist ik niet…….:D:D:D