snap ik het nou niet?

• Nicole

Janneke zei:

En hier ook geen sinterklaasviering of kerstviering met kadootjes……..

maar dat is omdat wij met kerst lekker een weekje op vakantie gaan. Tja… je kan het maar één keer uitgeven.

Ga je weer lekker duiken Janneke?

• Beheerder

Reden te meer waarom ik dus in december niet naar de stad ga. Kadootjes kopen doen we al in oktober en november. Maar heel vaak ook eerder in het jaar.

• Hyperactief A-P

Ik heb het ook gehoord ja, maar ik vraag me af hoeveel er hierdoor in de problemen komen. Ik zal uitleggen wat ik bedoel, veel mensen mogen met pinnen een X bedrag rood staan, dus hoeveel er daardoor in de problemen komen daar zeggen die cijfers niets over. Van de week kwam ik een vrachtwagenchauffeur van Wehkamp tegen. En ik vroeg aan hem of ze al meer klanten hadden door de credietcrisis ??? Daar de ervaring leert dat dit soort bedrijven waar je op afbetaling kan kopen goed scoren in zulke tijden. Het antwoordt bevestigde dit ook. De chauffeur vertelde dat ze normaal met 30 vrachtwagens door heel Nederland rijden voor Wehkamp, en nu 52 !!! De één zijn dood is de ander zijn brood. Groetjes v Hyperactief

• Nel

Nou niet iedereen koop op de pof …

• ~Janneke~

Nee… weekje naar Zuid Duitsland… en met een beetje sneeuw lekker skiën.

Alleen ligt er helaas nu nog niets.

• Hyperactief A-P

Stel dat de helft ervan op de pof is Nel, dan heb je het over 4,3 miljoen pinbetalingen, en om in Wehkamp termen te praten, momenteel 26 vrachtwagens per dag op de pof.:D:D:D Tuurlijk koopt niet iedereen op de pof, maar ik zou ze niet de kost willen geven, maar ik bedoel dat je dat aantal dus niet kunt zien. Groetjes v Hyperactief:)

Nel schreef:

>

> Nou niet iedereen koop op de pof …

• Nicole

Ga duimen voor je :)