vrijblijvendheid

• Nicole

In het vervolg cursusgeld vooraf laten betalen Heidi weet je zeker dat ze óf komen óf dat ze pech hebben en jij het schip in ieder geval niet in gaat. Is het niet zo dat je bij een workshop/cursus meestal vooraf moet betalen? Gewoon doen hoor, niks mis mee.

• purk

nee, ik weet het…

zal het in het vervolg, mocht er een vervolg komen, ook zo doen, maar past niet echt bij me, zegmaar

• Nicole

Ik weet het dat het niets voor jou is maar je snijdt jezelf anders in de vingers meid en dat is het niet waard want je zit je daarna op te vreten en diegenen die niet komen voelen niets. Kwou dat ik een auto had dan zou ik een cursus bij je komen volgen, je maakt zulke mooie taarten, woon nu niet meer zover van je vandaan, Rotterdam.

• Nel

Woon jij weer in rotterdam nicole …dus vlak bij mijn :?:?:?

• Nicole

Jaaaaaaaaaaaaaaa Nel ben weer back to basic :)

• Nel

Welkom terug …heb je gemist *D

• Beheerder

In je advertentie aangeven dat er vooruit betaald moet worden voor een bepaalde datum anders geen deelname. daar jij kosten moet maken.

Het is dat je ver woont anders was ik wel gekomen vind het leuk om zoiets te leren.

• Nicole

Dank je wel Nel en lief van je dat je dat zegt, zal me weer eens wat laten zien hier

• ~Janneke~

Heeeee….. dat is dan dichtbij…..

Bakkiedoen?

• Nicole

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, doen we