Censuur op de vrije informatie !!!

• Hyperactief A-P

Zou de vrijheid van informatievergaring dan toch langzaam maar zeker ingaan, waardoor de stekker straks uit internet kan ? Soms, vallen bij zoektochten puzzelstukjes in elkaar over bepaalde werkingen. Maar mijn zoektocht naar middelen in drank, daar ik al eerder bij een bekende frisdrankfabrikant bizarre ontdekkingen deed, bracht mij op onderstaande site. En wat ik daar heel bedreigend vindt, is de onderste alinea op deze site, die wederom aangeeft dat grote multinationals de touwtjes kwa informatie stevig in handen hebben. Ik vindt dit buitengewoon gevaarlijk, en verontrustend… Ben benieuwd wat jullie hiervan vinden ??? Groetjes v Hyperactief

http://www.anthemis.nl/aroma/hop.htm

• Sandy

Ik heb een jaar of twee een mailtje gehad waarin een link stond over de wereld handel organisatie. Daarin werd benoemd dat sommige vitamine preperaten, en homeoptische middelen verboden gingen worden. Hiermee zouden fabrikanten van medicatie hun gewin uithalen.

Ik dacht dat het niet zo'n vaart zou lopen, maar als ik nu de onderste alinea bekijk……………………:-(. Ik krijg dus geen juiste/volledige informatie op het product wat ik wil kopen omdat een ander dat niet wil hebben….

@!#$, gaat dus toch die kant op!!!!!

San

• Hyperactief A-P

Klopt Sandy, e.e.a. is geregeld in de Codex Alimentarius. Daar zijn op internet best veel discussies over te vinden. Tros Radar heeft daar ook aandacht aan besteed, maar gingen daarbij de fout in op de officiële geraadpleegde bronnen. Het ministerie heeft dan zogezegt een voorlichtings stuk op de site aan de hand van vragen. Maar er is geen ambtenaar in Den Haag te vinden die de hele inhoud van ik meen ongeveer 16.000 pagina's doorgelezen heeft.

Als mensen weten hoe dat soort stukken tot stand komen en als massastukken verwerkt worden, dan zouden ze zich echt zorgen maken. De farnaceutische industrie heeft niet voor niets in hoog tempo de vitaminepreparatenhandel opgekocht. En wat veel mensen ook niet weten, is dat de voedsel die we dagelijks nuttigen en waar steeds minder bouwstoffen in zitten door genetische manipulatie en het systematisch uitschakelen van boeren, in de handen van dezelfde branche is.

De wereld organisaties wordt bevolkt door lieden die ervan profiteren. Ik zal je één recent praktijkvoorbeeld geven over cholesterolverlagers. Een maat van mij kreeg een hartinfarct. Zijn cholesterol gehalte was NU goed. In het verleden had hij cholesterol verlagers op medisch advies geslikt, waardoor zijn gezondheid hard achteruit gegaan was. Nu terwijl het gehalte goed was, en hij de arts zijn ervaring vertelde, moest hij weer aan die middelen.

Inmiddels heeft hij ze aan de kant gegooit. Nadat de arts hem uitgelegt had dat de wereld gezondheids organisatie dat gebruik voorschrijft. Dat hij de klachten van steeds meer mensen kreeg. Maar om een lang verhaal kort te houden, tegen zijn eigen ervaringen in die de critici gelijk gaven, gebonden was aan het voorschrift van die wereld organisatie. Alhoewel hij dat dus niet openlijk mag zeggen, was hij VOOR het stoppen… Zo werken die dingen dus.:( Groetjes v Hyperactief

P.S.: En ministers verklaren openlijk dat ze het moeten hebben van deskundigen. En laten veel deskundigen nu juist innige banden hebben met de industrie…

• Nel

Ze vertellen alleen maar wat ze zelf kwijt willen …dus als consument is het soms een heel speurwerk .om alles te vinden over een product of medicijnen

• Sandy

Hm, stel, een tekort aan vit B, kan behoorlijke “psychisch vreemd gedrag” opleveren. Een potje vit B bij de drogist halen is verboden, dus niet te krijgen, gedrag en gezondheid gaat achteruit-> huisarts->psychiater-> (dure) medicatie.

Moet ik het zo gaan zien????

:-(

• Hyperactief A-P

Dat is bekend Nel, maar het gaat mij erom dat je dat straks niet meer op kan en mag zoeken omdat het gecensureerd is… Groetjes v Hyperactief

Nel schreef:

>

> Ze vertellen alleen maar wat ze zelf kwijt willen …dus als

> consument is het soms een heel speurwerk .om alles te vinden

> over een product of medicijnen

• Hyperactief A-P

Precies Sandy, en dit gebeurd al veel vaker dan mensen willen geloven. Ik neem nog even de uitspraak van David Rockefeller, alleen kleine geheimen dienen bewaard te worden, grote geheimen worden bewaard door publiek ongeloof. En deze man weet waar die over spreekt, de grote farma reuzen net als het grote geld zit in dat imperium. Deze mensen hebben hun hele leven al geïnvesteerd in celdeling/ ziekte/ gedrag etc. Groetjes v Hyperactief

• Nel

Hyperactief A-P schreef:

>

> Dat is bekend Nel, maar het gaat mij erom dat je dat straks

> niet meer op kan en mag zoeken omdat het gecensureerd is…

> Groetjes v Hyperactief

>

>Denkt het niet hyper …zo stom zijn we toch niet dat we dat pikken

• Hyperactief A-P

Hoi Nel zie in dit antwoordt aan jou de link die daarin staat, en dan in die link helemaal onderaan staat het al geregeld. En helaas moet ik je ook met bewijs in deze teleurstellen van dat het wel niet zo'n vaart zal gaan lopen, en dat we het niet pikken. Ik wil je allereerst even herinneren aan invoering van de Euro, mochten we meebeslissen ??? De Europese grondwet was/ is een meerderheid tegen, nu heeft men het omgetoverd naar een verdrag. Maar dat verdrag is straks net zo geldig aangaande die regels waar ik je naar toe verwezen heb, als in de grondwet. Inmiddels heeft Nederland in achterkamertjes besloten dat het verdrag gewoon doorgaat, dus het kwaad is al geschied.

Tegen de tijd dat mensen de gevolgen hiervan ondervinden, mogen ze volgens die wetten opgepakt en opgesloten worden, en zoals je kunt lezen mag er in bepaalde gevallen geschoten worden. De beschermende regels en rechters zijn in dat verdrag uitgeschakelt… Diverse politici uit andere EU landen hebben hun bezorgdheid al uitgesproken, omdat Europa een ondemocratisch monster is, waar niemand invloed op heeft… Dit is niet meer te keren. Met het Europees Arrestatie Bevel kan je al op 1 vodje papier uitgeleverd worden. In de praktijk kan dat betekenen dat een verdenking genoeg is voor uitlevering. Is al eens uitgebreid in de media geweest over een ondernemer die ergens van beschuldigt werd terwijl die daar geeneens geweest was op dat moment. Het eerste jaar dat dit inging is dit al ruim twee en een half duizend keer ingezet… Groetjes v Hyperactief

• Hyperactief A-P

Oeps die link waar ik het bovenin over had is deze:

http://www.prikpagina.nl/read.php?f=2028&i=145843&t=145829 Groetjes v Hyperactief