Excuses voor Decency !!!

• Hyperactief A-P

Beste Decency, deze posting zet ik neer uit geheel eigen beweging, oftewel het komt helemaal uit mijzelf. Allereerst vindt ik dat ik jou openbare excuses verschuldigt ben. Mijn reactie van afgelopen weekend waren zeer ondermaats, en alhoewel ik het absoluut niet goed ga praten (want dat is het niet), zal ik in het kort toelichten hoe deze stompzinnigheid van mijn zijde tot stand kwam. Ik was sinds lange tijd weer eens gaan stappen waar de drank een beetje te rijkelijk gevloeit was, zeker als je dat niet meer gewend bent.

Met mijn stomme kop, heb ik bij thuiskomst de computer nog aangezet. Met het gevolg van de stompzinnige berichten. De volgende morgen bij zinnen gekomen heb ik zelf telefonisch met één van de moderators contact opgenomen met het verzoek dit meteen te verwijderen, wat ook gebeurd is. Ik heb dan ook bij deze na ang nadenken besloten, jou mijn oprechte openbare excuses aan te bieden. Dat is het minste wat ik na deze stompzinnig gemaakte fout kan doen. Ik begrijp het als je er nu niets mee kan. Maar ik wil mijn blik richten op het heden, i.p.v. op het verleden, oftewel ervan leren en met respect voor de ander verder gaan, bij deze. Groetjes v Hyperactief

• charlene

Amen.

• decency

Ik kreeg te horen dat je deze topic had ge-opend, eerste wat ik dacht is “welk pistool hebben ze op zijn hoofd gezet om dit te posten??” Ik heb het gelezen en even nagedacht voor ik zou reageren.

Ik denk dat ik wel bij m'n standpunt blijf, ik blijf gewoon weer lekker langs je heen prikken, bij mij werkt “zand er over” niet zo goed.

Ik zal in het werkelijke leven ook niet anders reageren, dus daar hou ik het bij!

• serine

wel bikkel hard hoor…

ik weet niet wat hij heeft geflikt..(doet er ook niet toe…wil ik ook niet weten)

maar als je zelf eens iets achterlijks uithaald bij iemand wil je ook vergeven worden..

daar zijn mensen mensen voor…

en even los daarvan…in al die jaren dat ik hyper mee maak…heb ik hem nog nooit ook maar 1 keer…zijn excuus aan iemand zien aan bieden…

(hyper…topper…goed gedaan hoor.teken van moed. ;) )

• Hyperactief A-P

Ik kreeg te horen dat je deze topic had ge-opend, eerste wat ik dacht is “welk pistool hebben ze op zijn hoofd gezet om dit te posten??” Ik heb het gelezen en even nagedacht voor ik zou reageren. Aldus: decency.

Dan ken je mij toch echt niet decency, niemand maar dan ook niemand, geen leger kan mij dwingen iets te doen wat ik zelf niet wil. Dat werkt bij mij juist averechts, oftewel het blijft helemaal mijn eigen keuze, of je dat nou gelooft of niet.

Ik denk dat ik wel bij m'n standpunt blijf, ik blijf gewoon weer lekker langs je heen prikken, bij mij werkt “zand er over” niet zo goed. Aldus: decency.

Dat is prima, ik had niet voor niets geschreven dat ik het begrijp als je er nu niets mee kan. Het is een excuses voor die posting van het weekend, niets meer en niets minder, en daar heb ik mijn verantwoordelijkheid voor genomen, voor de rest vraag ik niets.

Ik zal in het werkelijke leven ook niet anders reageren, dus daar hou ik het bij! Aldus: decency.

Dat mag, dat is jou keuze, ik heb gedaan wat ik vond dat ik moest doen, en daar is voor mij de kous mee af. Groetjes v Hyperactief

• Anna 26-11-2007

Respect voor Decency, dat ze de moed heeft te typen zoals ZIJ het voelt.

Ik haal hier niet uit dat ze niet wil vergeven, maar dat ze op dit moment voor een andere oplossing kiest.

• Hyperactief A-P

Dank je wel serine, enne mijn excuses aanbieden voor een al dan niet harde mening zal je mij i.d.d. niet zien doen. Maar in deze was/ is het excuses ongeacht of iemand er wat mee doet wel helemaal op zijn plaats. En dat laatste daar ging en gaat het om. De rest zal de toekomst uit moeten wijzen. Groetjes v Hyperactief;)

• serine

ik haal ook niet uit naar haar…ik lees haar lang genoeg om te weten…dat iemand wel heel ver gegaan moet zijn om zo te reageren…

ik wil haar met mijn reactie gewoon wat mee geven…

en dat is niet iets wat jij in negatieve zin hoeft te vertalen als uit halen naar ;)