Beste Decency, deze posting zet ik neer uit geheel eigen beweging, oftewel het komt helemaal uit mijzelf. Allereerst vindt ik dat ik jou openbare excuses verschuldigt ben. Mijn reactie van afgelopen weekend waren zeer ondermaats, en alhoewel ik het absoluut niet goed ga praten (want dat is het niet), zal ik in het kort toelichten hoe deze stompzinnigheid van mijn zijde tot stand kwam. Ik was sinds lange tijd weer eens gaan stappen waar de drank een beetje te rijkelijk gevloeit was, zeker als je dat niet meer gewend bent.
Met mijn stomme kop, heb ik bij thuiskomst de computer nog aangezet. Met het gevolg van de stompzinnige berichten. De volgende morgen bij zinnen gekomen heb ik zelf telefonisch met één van de moderators contact opgenomen met het verzoek dit meteen te verwijderen, wat ook gebeurd is. Ik heb dan ook bij deze na ang nadenken besloten, jou mijn oprechte openbare excuses aan te bieden. Dat is het minste wat ik na deze stompzinnig gemaakte fout kan doen. Ik begrijp het als je er nu niets mee kan. Maar ik wil mijn blik richten op het heden, i.p.v. op het verleden, oftewel ervan leren en met respect voor de ander verder gaan, bij deze. Groetjes v Hyperactief