Vergiftiging vraagje

• Yvonne25 mv 2 boys

Hallo

Wat zouden jullie doen als je iemand in je naaste omgeving hebt die per ongeluk een beetje ontstoppingsmiddel verdunt heeft gedronken?

Hij zegt geen last te hebben van het middel, maar ik vertrouw het niet kan het kwaad?

En wat kan ik doen?

maak me best wel zorgen b.v. dank

• Desiree2

naar de huisarts sturen

• Yvonne25 mv 2 boys

Hallo

Bedankt voor de reactie, maar als die persoon heel koppig is en zegt er is toch niks aan de hand?

Wat moet ik dan doen hoe krijg ik die persoon bij de dokter?

De persoon schaamt zich zo is ook zo dom gegaan even uit leggen en niet lachen is echt serieus.

Hij zou terpetine verdunnen en deed dit in een glas zooo dom voor een kwast, maar goed had hij de verkeerde fles gepakt de ontstopper die leken erg op elkaar nou goed en toen op het aanrecht gezet zonder kwast.

En er stond een glas water hij liep de kamer uit en was vergeten welk glas en dronk 2 slokken en kwam er toen al gauw achter dat het niet het goeie glas was dom dom dom.

Goed water gedronken en toen zei hij het gaat goed, maar toch maak ik me zorgen.

Hij niet en wil er niet na laten kijken schaamt zich enorm dus ja wat moet je dan?

• Iso

Toch even de arts bellen, desnoods je eigen, om advies te vragen.

Kijk ook even hier.

http://www.gifwijzer.nl/zoek/index.htm

Iso

• purk

huisarts bellen!

is echt vreselijk tuig!

en je schaamte even opzij zetten.

Het zou nog stommer zijn als ie straks een gat in zijn maag heeft, omdat ie zich schaamde om naar de dokter te gaan!!!

• purk

PS, zo stom is het niet hoor!

Ik neem regelmatig een slok aquarel-water (waar ik mijn kwastjes in uitspoel)

maar das niet zo erg;)

• Hyperactief A-P

Ik zou op zijn minst met spoed de afdeling eerste hulp van een ziekenhuis raadplegen Yvonne25 mv 2 boys. Die hebben zo'n beetje alles wat giftig is met tegengif wat toegedient moet worden voor de hand liggen. En het is een menselijke fout, zolang er in ziekenhuizen figuren komen met jampotjes e.d. in hun achterste, vindt ik in dit geval schaamte absoluut overbodig. Meteen bellen, dit kan de beste overkomen. Groetjes v Hyperactief

• Hyperactief A-P

En met spoed bedoel ik geen minuut verloren te laten gaan. De kans op eventuele schade is het geringst bij snel maatregelen nemen. Des te langer geen actie ondernomen wordt, des te groter de kans dat het echt schade aanricht. Groetjes v Hyperactief

• jopie

Was jij het niet die vroeg over je blindendarm, hoe is dat afgelopen?

• Tries

Net wat Hyper zegt gelijk bellen vragen wat te doen!!!!!!!!!!!!!

http://www.gifwijzer.nl/zoek/index.htm kan het niet vinden voor je dus gelijk bellen!

gr Tries