http://www.telegraaf.nl/vrouw/gezond_leven/2650873/__Melk_doet_menstruatieklachten_verminderen__.html
de prikpil werkt ook prima tegen menstruatie pijnen..
en tegen een maandelijks loopje naar de super markt om maandverband tampons en andere troep te kopen…
dus meteen weer goed voor het millieu..
verder weet ik van een verhaal dat melk op zich helemaal niet zo goed voor je is omdat daar een stof in zit die het menselijk lichaam niet af kan breken…
melk is voor kalfjes en voor zuigelingen.
de mens is het enige zoogdier die zij hele leven melk drinkt…je kan je afvragen of dat inderdaad wel zo goed voor je is…
misschien dat iemand weet over welke stof ik het heb? want ik weet t niet meer.
Koe al 8000 jaar gemolken
Na chemische ouderdomsanalyse van melksporen aangetroffen op potscherven is in 2008 vastgesteld dat de koe al 8000 jaar geleden werd gemolken. Veel langer dan voorheen werd aangenomen. De scherven zijn gevonden in Tell Sabi Abyad, Noord-Syrië, bij archeologische opgravingen van een prehistorische nederzetting uit de Halafcultuur die dateert van 7000 tot 5000 voor Christus.
En er waren een paar stammen in Africa die van ontwikkelingshulp melkpoeder in blik kregen .
Nadat aan hun uitgelegd was hoe ze het moesten gebruiken vertrokken de hulpverleners weer .
Toen ze een aantal weken daarna weer kwamen vonden de hulpbehoevende de smaak wat smerig zeg maar .
Ze maakte de poeder wat dik aan en smeerde dat op hun hutten als zonwering en hadden alle poeder weggemetseld .
Echt gebeurd , dit heb ik ooit gelezen in en boek over mislukte ontwikkelingshulp .
Het is ook niet voor niets dat in de derde wereld er nauwelijks voedselintolerantie bestaat , iets om over na te denken ,groet Bernadette
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?