Hallo
Ik heb al eens eerder last gehad van mijn buik toen dachten ze aan de blindedarm dit bleek iets anders te zijn aan de darm heb ik een zware antibiotica kuur gehad.
Nu sinds afgelopen vrijdagavond had lekker vis gegeten en vrij snel daarna een hele vage pijn rechts in de onderbuik richting de zij.
Als ik lach doet het zeer, als ik opdraai doet het zeer welke beweging ik ook maak alleen als ik stil zit valt het mee zeurt het gewoon.
Wel de hele dag door slaap er slecht van en ben misselijk, maar het is niet zo dat ik krom lig van de pijn ofzo.
Heb ook geen koorts juist heel koud en koude rillingen wel ben ik heel erg aan de diarree.
Kan dit de blindedarm zijn?
Wie herkent dit?
Er was ook iemand die zei misschien een ontsteking aan de eierstokken en ik moet wel voor een menstruatie probleem in december naar de gynocoloog aangezien ik erg onregelmatig menstrueer sinds 1 jaar, meer vloei, langer vloei en meer pijn heb tijdens de menstruatie.
Moet morgen naar de huisarts de afspraak stond al vast dus ga het zeker even vermelden, maar hoop toch wel dat iemand het herkent?
Alvast bedankt