Popstars

• charlene

Kijken we ook naar popstars.Ik vond rebecca niet goed gisterenavond helaas het dansen was een vet minpuntje.En ik vind dat de mensen niet moeten gaan stemmen uit medelij.Omdat ze zoveel heeft meegemaakt.Dan zitten er nog 2 namen weet ik helaas niet maar die donkere jongen met dat kroes kapsel heeft ook het nodige meegemaakt.En het meisje dat goed in rock zingen is .Maar rebecca kreeg nog een onderhuids gevalletje van ome geer.Dat had te maken met sm op haar hyves.Hij begon al over die laarzen die ze aanhad.Al met al vanavond moeten ze met zijn 3 in de sing off.Die 2 mogen van mij doorgaan qua uitstraling en zang.Rebecca kan goed zingen dat is een ding wat waar is,.Maar zal er aan moeten trekken aan haar danskwaliteiten helaas.

• Maria

Ik vind er niets aan, aan dat soort progamma,s

• jopie

Ik kan dat niet kijken, ik heb alleen ned,1,2,3, en tv oost ,meer dan genoeg, en Ik hou ook niet van dit soort progamma`s.

joke

• decency

Ik vind het programma op zich wel leuk, zo tussen de reclames door. Het duurt allemaal zo lang en dan weer 7 min. reclame, het is echt een programma die ik op de achtergrond aanzet als ik aan de keukentafel aan het freubelen ben of aan het computeren ben. Ik moet je zeggen dat ik voor Rebecca ben omdat ze goed kan zingen, Brandi is mijn favoriet en van de mannen vind ik Déon wel een lekker koekie. Sommige zingen bijzar slecht en krijgen toch positieve punten van de juri,die zit daar ook alleen maar voor de show, het stemmen via sms e.d. is een mooie bron van inkomsten. So You Think You Can Dance vind ik net zo, wel leuk om te zien maar echt voor de achtergrond.

• Douce

Ik vind tv een weinig belangrijke optie in mijn leven en kijk daarom ook niet vaak. Als ik kijk is het zeker niet naar dat soort programma's waar ik slechts van op de hoogte ben door stukjes in b.v. de krant.

Bij de publieke omroepen voel ik me nog het meest op mijn gemak, mocht ik kijken, al ben ik geen publieke vrouw;););)

Maar ieder zijn meug, daarnietvan.

Douce*D

• Anna 26-11-2007

Zo Charlene, geen fans! :D

• serine

ik kijk ook nagenoeg geen tv…

zeker niet dit soort (in mijn ogen..) onzin programma's

de meeste programma's lijken wel gemaakt om dom weg de tijd te doden…

ik weet niet hoe het met jullie is? maar ik heb daar al zo weinig van :D

• Da-Is

Ik kijk niet maar de kids wel, dus wij vanaf de zijlijn en heb ik dus nu ook een beetje een mening: Brandy en Deon!!! Niet om het één of ander maar die zijn zo goed!!!!! Echt Kippenvel! Van boven tot onder!

• decency

Ja je moet wel mee kijken dan he? Ik moet je zeggen dat hier ook wel eens programma's op staan die ik minder leuk vind maar het is dan wel zo leuk om met je puber op de bank te hangen :) Zo vond ze Dames in de Dop ook bizar, wat een mokkels, gooise meiden, allemaal van die programma's die bij de jeugd aanslaan en ik kijk dan lekker met haar mee. Het programma (eerder besproken een paar topics terug) geen cent te makken, daar haalt zij ook weer dingen uit, ondanks dat ik nog steeds twijfel over het concept, is het wel goed dat ze zich inzetten voor een goed doel en zo krijgt de jeugd ook eens een kijkje bij mensen die het minder hebben.

• Hyperactief A-P

Inhoud verwijderd door moderators!!!!!!!!!