decency - hoe gaat het met je?

• jopie

Is de operatie een beetje meegevallen?

• decency

Hey Jopie, tnx voor het vragen, ik had ergens in een topic wel iets gezet.

Alles is me 100% mee gevallen maar ik zag er ook niet tegenop, ik mocht de volgende middag al naar huis ook dat was veel sneller dan verwacht. Ik heb nog steeds geen pijn en leef dus overdag zonder pijnstillers, de nacht doe ik wel op een paracetamolletje maar ik denk dat ik die vanaf morgen ook niet meer inneem.

Wat kan een mens snel veranderen, niet alleen aan de buitenkant maar ook aan de binnenkant, voel me gewoon een heel ander mens. De nek en schouderklachten nemen voelbaar af maar het is ook wel logisch, ben 1,6 kg aan gewicht kwijt dus je kunt wel nagaan waar ik al die jaren mee rond heb moeten sjouwen.

Ik kan je zeggen dat ik rustig aan door het huis heen keuvel, iedereen aan het werk zet en zelf ook het e.e.a. oppak wat in m'n kunnen ligt. Het niets doen is echt moeilijk, nog moeilijker is alles maar vragen omdat ik domweg ergens niet bij kan. Mag niet rekken-strekken-tillen en bukken dus alles wat binnen handbereik ligt is niet veel meer. Maar ik weet dat ik ook hierdoorheen moet, van de week maar eens even de kleding kast uitgemest, een hoop is nu te ruim geworden, dus eerdaags ga ik lekker shoppen en ik kan je ook zeggen dat ik voor het eerst uit kijk naar de zomer en dat heb ik jaren niet kunnen doen.

Ik besef me maar al te goed dat het toch meer beperkingen heeft gehad dan ik ooit heb toegegeven, het belangrijkste is dat ik de schouder/nekklachten kwijt raak maar ik ben veel meer kwijt geraakt en dat is in dit geval heel er positief.

Dusssss datte :)

• Beheerder

Fijn te lezen dat het allemaal goed met je gaat. Beterschap en denk eraan niets doen wat je niet mag doen. Nu heb je de kans om de delegeren en te comanderen ;-) maak er gebruik van.

• jopie

Fijn dat het goed met je gaat,bij jou is iets meer (100 gram)weg gehaald, dan bij mij.

Maar het geeft idd een heel ander gevoel, geniet van het shoppen,

Joke

• decency

Genieten van het shoppen gaat zeker lukken, ik moet je zeggen dat ik voor het eerst in m'n leven uitkijk naar nieuwe bh's terwijl dat altijd een depressie moment was. Net als een bikini….. nou je kent het gevoel vast wel.

@Adnil,

Het is best moeilijk om alles te vragen, vind ik….maar goed ik stuur iedereen gewoon aan vanaf de keukentafel. Jij doet dit, jij doet dat, dan doe ik dit en dan kan jij nog ff zo doen. Het is ff niet anders.

• serine

wat goed zeg,succes met je herstel

• roeli

fijn dat het allemaal zo goed gelopen is voor je.

is toch een hele stap. en nu lekker genieten!!