Linda de mol speel voor sinterklaas

• Nel

http://www.nu.nl/news/1843033/61/Linda_de_Mol_speelt_voor_Sinterklaas.html

Dat blad Linda vindt ik wel aardig …lees het altijd bij me schoondochter …zal wel stunt zijn om meer omzet van Linda tehalen :D

• Sandy

Linda is een toppertje!!!! En ik hoop dat het blad nog meer omzet haalt, gewoon omdat het een goed blad is. Niet voor niks dat hun mijn verhaal mochten opnemen. Voor bv Flair en Vriendin had ik het niet gedaan!

En gezien ik nu erg mijn best aan het doen ben voor voedselbanken, vind ik dit weer een goede actie! Reclame maken, en armen voorzien, das een goeie combinatie. Veel beter als dure prijzen weggeven aan vrouwen die alles al hebben.

San

• Desiree2

mooi gebaar van Linda ze hoeft het tenslotte niet te doen, giften zijn aftrekbaar van de belasting,

• Petr@

Goede publiciteitsstunt!

Net Peter R. de Vries, maar dan anders ;)

• purk

tja, als ze het houden is het niet goed, en als ze iets weggeven ook niet….

Tis toch fijn voor beide partijen!

je kan overal wel over zaniken

• Petr@

Ik vind het prima hoor, zowel het werk van Linda de Mol als Peter R. de Vries. Ik constateer alleen maar een “feit” ………. publiciteitsstunt!

• Maria

Wel mooi van Linda,zeker !

Maar iemand die weing heeft, en toch wat kan missen, dat vind ik oneindig mooier

• Desiree2

is er iets mis met een plubliciteitsstunt?

• Swartdam

Ja …….

Zolang het onderwerp “ het leed van andere mensen is …. die minder bedeeld zijn dan andere ” .

Leuk zo in de decembermaand voor Sinterklaas spelen ……

Maar voor die mensen zijn er nog 11 maanden in een jaar .groetjes Bernadette

• Desiree2

het mes snijd toch aan 2 kanten?? dus zie ik niet dat er met leed van anderen verkeerde dingen wordt gedaan :?