uitgenodigd voor een feest omdat iemand, een dame in dit geval, 50 jaar wordt, maar……. wat geef je in zo'n geval, wat neem je mee, het is een kennis die we niet echt regelmatig zien. Wie het weet mag het zeggen want wij weten het niet
Ja kan veel verzinnen er bestaan van die leuke winkels gebaseert op geboortes en specile verjaardagen zolas 50 jaar.Je kan ook een bon geven voor uit eten een higt thi.Weet niet wat je uit wilt geven.Maar je kan zoveel kopen een bon drogist een schoonheidsbehandeling .Of neem haar me uit eten.Het zijn maar een paar suggesies.
'k Heb wel eens een soort schilderijtje gezien met het getaal 50. Die vijftig bestond uit muntjes. Je kunt het dan net zo gek maken als je zelf wilt. B.v. met 5, 10, 20 eurocenten inleggen (of hoger zo je wilt). Een plantje waar wat papiergeld in geknoopt is, doet het ook altijd goed. Bon van een tuincentrum, kan de jarige winterplantje(s) en/of kerstartikelen aanschaffen.
Douce*D
Ik geef nooit meer cadeaus. Iedereen krijgt een mooi boeket bloemen voor verjaardagen, geboortes, jubilea, noem maar op (vrouwen én mannen). Cadeaubonnen zijn ook goed. Mijn eigen kasten staan vol met goedbedoelde rotzooi die je eerst nog uit goed fatsoen een tijd ergens neer moet zetten. Het is ook bijna nooit je smaak wat je krijgt.
Heee Dees,
Je hebt hele leuke DVD's van je geboortejaar. Met alle hoogtepunten van het nieuws e.d. Mogelijk dat je is kunt kijken op de site van het mediapark. Hier heb ik ook de DVD van mijn geboorte jaar gekocht en mijn vriend ook, die wordt volgend jaar 50. Een enorm waardevol bezit kan ik je zeggen!!!!
Liefs Moos
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?