Zwangere man weer in verwachting !!!

• Nel

http://www.nu.nl/news/1838410/122/%27Zwangere_man%27_weer_in_verwachting.html

• Desiree2

Ja Nel dat kan gebeuren .

• Paul

tjonge, zwanger, en dan ook nog eens in verwachting ;-)

• serine

:D:D

• purk

tis een vrouw, snap al die heisa niet.

Ze heeft dr borsten laten verwijderen, en wat hormonen geslikt dat ze borsthaar en baardgroei kreeg.

• Desiree2

ja dat bedoel ik, live and let live, oftewel leven en laten leven

• charlene

Ja als je als vrouw geboren ben en je hebt alles nog waarom ook niet het verlangen zal wel hevig zijn naar kinderen.Hij/zij doet zijn best maar ze niet anderen tot last hiermee.

• ABS

Deze man is als vrouw geboren … heeft zich dus met hormonen laten bewerken en is ook nog tal van operatie's ondergaan.

Wel heeft ‘ze’ haar baarmoeder + eierstokken behouden omdat hij/zij toch een kinderwens had …

MAAR … juist vanwege die hormoonbehandeling …. is haar/zijn kind dan wel gezond? Ik bedoel … als kleine stoffen / verontreiniging / teveel aan vitamine E (?) etc van grote invloed kan zijn op het ongeboren kind ….

En juist daar denk ik over als ik het artikel lees … los van haar/zijn kinderwens.

Ik zou juist vrezen dat het kind(eren) op latere leeftijd problemen zouden kunnen krijgen met hun gezondheid.

namen aangepast

<>

** het nieuws is dat bij Edwin (24) testikelkanker is ontdekt, hieronder zijn moeder aan het woord ***

Dank je voor je medeleven. Ik heb gisteravond ook even zitten huilen toen ik er een boek over las en wat hem te wachten kan staan. Chemo etc.

Ik las in dat boek dat mannen in noord Europa een grotere kans hebben dan elders en dat in Denemarken het grootste aantal gevallen voor komt. Ze denken dat het te maken kan hebben met foutjes in utero wanneer een vrouw heeft bloot gestaan aan een schimmel in graan (m.n. rogge, vandaar ook de hogere kans in Denemarken ook al omdat ze daar meer varkensvlees eten, schijn t de kans ook te verhogen) waar ook weer dieren mee gevoederd worden. Tja, en Edwin is in Duitsland geboren dus wie weet?

Verder ook de mogelijkheid van plastic flessen en dan denk ik weer aan de tijd dat beiden de fles kregen en daar zullen ook wel plastic fles bij gezeten hebben. Ze hadden in die tijd handige wegwerp zakjes waar je de melkpoeder in kon doen en dan water bijvoegen. Dat was handig voor op reis (vliegen). En toen wisten ze nog niet dat plastic schadelijk kon zijn.

Maar goed, “it is what it is” en we moeten verder. De kans om er bovenop te komen is ook goed volgens de statistieken.

Maak je nog maar niet teveel zorgen. Ik houd je natuurlijk op de hoogte van het verdere verloop.

Hij kwam erachter omdat hij een verandering voelde en een vriend van hem heeft hetzelfde gehad en is er ook voor behandeld. Dus gelukkig wist hij dat het iets was om te laten onderzoeken.

Dus de moeder heeft tijdens de zwangerschap ‘besmette’ rogge/graan gegeten en haar vrucht heeft hierdoor later in zijn leven een verhoogde kans op kanker te krijgen aan zijn testikels.

Ik bedoel …. welke risico's loopt het kind van die man(vrouw) dan?

Hij is immers een hij geworden met dank aan grote hoeveelheden HORMONEN.

• purk

wat denk je wat jij en ik allemaal binnen krijgt?

we leven in en land waar bijna alleen maar volbespoten en met hormonen gevulde rotzooi te koop is

• Paul

die laatste zin kan ik niet beamen.

de consument bepaald zelf wat hij/zij koopt.