"ongelooflijk".....!!!

• Dikkertje Dap

Ouders gooien kind van 7 in het water

===========================

HOOFDDORP; een ruziend stel uit Hoofddorp heeft tijdens een woordenwisseling hun 7 jarig kind in het water gegooid.

Surveillerende agenten kregen woensdagmiddag een melding dat er een kind in het water lag.

Het jongetje is door de brandweer uit het water gehaald en opgevangen. Hij krijgt deskundige hulp.

De ouders, een vrouw uit Hoofddorp (31) en een man uit Amsterdam (31) zijn aangehouden.

De politie onderzoek de precieze toedracht.

(bron: Telegraaf).

Wat vind ik dit een intriest verhaal voor dat jongetje. Pa en Ma zijn kinderen gewoon niet waard!!!!!!!!!!!

Bah……….

• Petr@

Deze dan, die vind ik ronduit om te “kotsen” :(

Gruwelijke babymoord schokt Britten

Uitgegeven: 12 november 2008 15:53

Laatst gewijzigd: 12 november 2008 16:02

LONDEN - In Groot-Brittannië is grote beroering ontstaan over de gruwelijke mishandeling van een baby die aan zijn verwondingen overleed.

De zaak was voor de Britse premier Gordon Brown aanleiding om tijdens het wekelijkse vragenuurtje in het parlement zijn afschuw uit te spreken, meldden Britse media woensdag.

Het kind, bekend als baby P, overleed augustus vorig jaar, maar de zaak is nu pas aan het licht gekomen. In de zeventien maanden dat de kleine leefde, werd hij voortdurend geslagen door de 32-jarige partner van de moeder.

Sociaal werkers, de politie en gezondheidszorgmedewerkers merkten tijdens meer dan zestig bezoeken kennelijk niet op dat hij talloze verwondingen had.

Gebroken ruggetje

Baby P was zo hard geslagen dat hij een gebroken ruggetje en acht gekneusde ribben had en vanaf zijn middel verlamd was. Ook waren zijn oren en lippen gescheurd en miste hij vingernagels en vingertoppen.

Waarschijnlijk is het jongetje uiteindelijk overleden door ademhalingsproblemen na een harde klap in zijn nek.

Geschokt en bedroefd

"Ik geloof dat ik voor het hele land spreek als ik zeg niet alleen geschokt en bedroefd te zijn, maar ook ontsteld en kwaad'', zei Brown.

De partner van de moeder is dinsdag schuldig bevonden aan de dood van het kind, maar vrijgesproken van moord. De man, een verzamelaar van nazi-memorabilia, werd in de rechtbank beschreven als "sadistisch en gefascineerd door pijn''.

De 27-jarige moeder is ook schuldig omdat ze niets deed om haar baby te beschermen en mogelijk zelf betrokken was bij de mishandelingen.

Bron: http://www.nu.nl/news/1836376/21/Gruwelijke_babymoord_schokt_Britten.html

• serine

en nog zo een

Bij een groot gezinsdrama in Manchester heeft een jonge moeder haar twee kinderen bruut afgeslacht. De 21-jarige vrouw heeft haar 3 maanden oude baby en haar drie jaar oude peuter met vele messteken in hun borst om het leven gebracht.

Ongeruste buurtbewoners hadden de Manchesterse politie gewaarschuwd omdat ze niet zeker waren over het welzijn van de kinderen. Politieagenten troffen de slachtoffertjes aan in de woning van de vrouw.

De politie is druk bezig met een onderzoek naar de oorzaak van de immense slachtpartij. “Een vrouw van 21 jaar is aangehouden en wordt momenteel ondervraagd. Een eerste onderzoek naar de omstandigheden van de moorden is nog volop aan de gang”, aldus de politie.

bron.fok.nl

• Dikkertje Dap

ik word daar niet goed van!!!!!!

• Desiree2

zwaar gestoorde ouders bahhh ik hoop dat het kind in een liefdevolle omgeving wordt opgenomen maar NIET daar

• Maria

Dit staat dan ook haaks, op de twee ouders uit Geldermalsen ,die graag hun eigen kind willen opvoeden, met hulp weliswaar

Maar er is anders beslist

Zij hebben een lichte handicap, echter een oom en tante die pedagogisch zijn opgeleid ,willen helpen

Maar justitie heeft beslist, wellicht mag het kind later bij hen, zit nu in pleeggezin

Ik wil alleen maar zeggen, er gebeuren veel ergere dingen, bij mensen met geen handicap!

Natuurlijk ook bij ouders met handicap, maar die worden vaak begeleid !

• Desiree2

ja dat is zo , sneu hoor, maar ik zou de reden van de rechter wel graag willen weten

• Maria

De rede was ,dat zij de ouders niet, het kind al gelijk wilde toevertrouwen

Zij moeten nu eerst oefenen, met een pop die ook huilt e d

En die je niet af kunt zetten

• Desiree2

oh okay dus ze moeten eerst maar ff oefenen, geen gek idee wanneer je geestelijk minder valide bent

• Hyperactief A-P

Sociaal werkers, de politie en gezondheidszorgmedewerkers merkten tijdens meer dan zestig bezoeken kennelijk niet op dat hij talloze verwondingen had. Aldus: het bericht op nu.nl

Alle genoemde voorbeelden alhier zouden maar zo met psychiatrische medicatie te maken kunnen hebben, bij bovenstaand citaat is de kans groot dat er psychische hulp met gevaarlijke middelen in het spel was. De man die in Haarlem na moord in de relationele sfeer met zijn twee kinderen voor de trein sprong, zat ook aan de middelen waar internationale waarschuwingen van zijn. De politie heeft het destijds bevestigd dat ze dat in Haarlem al standaard meenemen in het onderzoek, en dat we het bij het juiste eind hadden. Maar toen wij contacten met de media hierover hadden, die daar een verhaal aan wilde wijden, was niemand bereid dit officieel in de media te bevestigen… Onder dit soort mensen (en dat is vaak zat bij gruwelijke familiedrama's gebleken) zitten mensen die nooit eerder problemen veroorzaakt hebben, oftewel kan in de beste families voorkomen. Per 1 januarie wordt in Nederland geen A.D. door de huisarts verstrekt meer vergoed. En ondanks dat ik hartstikke blij zou moeten zijn, maak ik me ernstige zorgen. Mensen die namelijk niet de tijd krijgen af te kicken van deze middelen, kunnen geweldadige explosies en een golf van suïcide krijgen door in één keer te stoppen, daar staan deze middelen ook om bekend… Groetjes v Hyperactief