sterkte ermee donderdag en alvast succes met de nieuwe…….zal wel even wennen zijn.
Vroeg het me af vandaar.
Maar mischien dat je wat dikker geworden bent?
Niet boos worden hoor is verder niet lullig bedoeld.
Maar ik heb dat ook gehad toen ik 8 jaar geleden ben gaan samenwonen met mijn nu man ben ik ook wat aangekomen en bij mij groeide ze ook een maatje meer.
Dus niks om je voor te schamen hoor. Lekker van genieten zou ik zeggen.
Gr Babette
@ Roeli
moet hij wat minder kneeën
Vaak komt het door de pil of door lekker en teveel eten.
@Adnil
de banden snijden mij ook in de schouders, ik heb altijd al geroepen dat daar de klachten van komen. Morgen om half 2 ga ik onder het mes en ik kijk er erg naar uit om straks nieuwe bh's te kopen, nieuwe wintertruien, nieuwe bikinie en nieuwe zomertruitjes. Weg met al die extra grote kleding die ik altijd moest kopen omdat m'n borsten nooit paste in de kleinere maten. En die gedachte helpt mij wel door deze periode heen. En natuurlijk de hoop dat ik van de schouder en nek klachten af kom want daar gaat het om en dat alle andere lichamelijke ongemakken straks verdwenen zijn, is mooi mee genomen. Voor de andere lichamelijke ongemakken had ik de operatie nooit gedaan hoor en had ik het ook nooit vergoed gekregen van de ziekenfonds.
En nu ga ik me klaar maken voor het etentje, we gaan lekker m'n laatste thuis avondje vieren met het gezin en mams hoeft niet te koken! Joepieeee!
Nou ik had jullie van de week even snel verteld van de bvk, ben gister alweer thuis gekomen, alles is goed gegaan en mooi klein geworden ik ben 953 en 695 gram kwijt, dus dan snappen jullie wel hoe en wat. Moet de komende weken nog wel rustig aan doen maar dat is ook logisch. Ik ben in elk geval weer lekker snel thuis, scheelt de thuisblijvers een hoop heen-en-weer gesjok tussen thuis en het ziekenhuis. Ik laat me lekker vertroetelen en ik zal het gezin zo af en toe flink aan het werk zetten
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?