vinden jullie dit normaal?

• ria

Dit betreft een recreatiebungalow, ze wisten dat er niemand aanwezig zou zijn vandaar dat ze de sleutel hadden.

• ria

Dat ze af en toe gebruik moeten maken van het toilet vind ik nou weer heel normaal :D

• purk

daar moeten ze gewoon met hun pootjes van af blijven!

gaat om het idee!

Ik heb ook eens zoiets gehad, had oen alles netjes klaar gezet, op het aanrecht

• ria

Omdat ik me nu geen zeurpiet meer voel heb ik hem vanochtend toch maar even gebeld om te vragen of ze uit mijn kastjes wilden blijven. Hij nam het sportief op en vond wel dat ik gelijk had. Jammer vond hij het wel want hij wilde net vragen waar de ijsklontjes verstopt waren, Ze kregen toch zo'n vakantiegevoel daar en dachten wel trek te hebben in een Baco'tje na het werk.

Leuke vent eigenlijk wel :D:D in ieder geval heeft hij gevoel voor humor.

Groetjes Ria

• Desiree2

jee zeg ik vind dit absoluut niet normaal en zou dus ook het met het bedrijf kontact opnemen en hierover mijn beklag doen, stel je voor zeg het moet niet gekker worden dat vreemden ongevraagd in mijn kasten komen

• Paul

tja, het zijn net mensen, die bouwvakkers. :D

• Sandy

Sja, nee niet normaal, maar wel logisch….idd, je had wat klaar kunnen zetten.

Werklui leveren beter werk af met bakkie leut, zeg gewoon, he heren, volgende keer zet ik het klaar, krijgen jullie gewoon je bakkie van mij, maar niet meer in mijn kasten zitten…wel zo netjes!

San

• Alie

ach als het in mijn huis is , moeten ze eraf blijven,

eens had ik ook een kleinhuisje op een complex,

en daar mocht iedereen pakken wat hij wilde,

t was minder persoonlijk dan thuis,

zo zagen die werkmannen het ook,

die zouden nooit bij iemand thuis iets uit de kast pakken,

ze waren op ook vakantie, ach zie er de lol maar van in!

Een fijne dag,

• Lana

Het is wel brutaal. Zelf had ik eens een tegelzetter in huis. Toen ik onverwacht de woonkamer binnenkwam (ik verwachtte hem in de badkamer), zat mijnheer doodleuk te telefoneren met mijn telefoon. En niet even, maar wel een kwartier lang en uit het gesprek maakte ik op dat het niet met zijn vrouw was, maar met een liefje. Omdat ik nog jong was (pas getrouwd) en ik de man nodig had om het werk af te maken, durfde ik niets te zeggen. Nu zou het me niet meer moeten gebeuren.

Lana

• serine

ohw dat maakt het verhaal alweer anders…dat is niet thuis maar in ene recreatie bungalow..

een plek waar iedereen die daar bezig is of komt zelf op zoek moet naar de koffie…

ja daar heb ik wel begrip voor ja