meeste ongelukjes gebeuren thuis!!!!!

• decency

whoehahahhaha dat je heb je, als je alles tegelijk wilt doen he?

Maar het is erg genoeg, we lopen elke dag een hoop risico. Ik moet je zeggen dat ik nooit op de ladder de ramen ga zeemen als ik alleen thuis ben, gelukkig heb ik nooit echt pech (ff afkloppen) Manlief stapte van de ladder op z'n slippers (sowieso niet erg verstandig met slippers aan) stapte half op een houten vrachtwagen van de jongens, tot zo ver ging het goed. Hij was zo boos dat de jongens dat ding hadden laten slingeren dat hij dat vrachtwagentje zo'n rot schop gaf dat we vervolgens in het ziekenhuis zaten om foto's te laten maken, zwaar gekneust…. de kneus. Soms moet je gewoon iets meer de tijd nemen voor je eigen veiligheid maar op een onbewaakt ogenblik kan het toch fout gaan, van de week kwam ik met m'n hand langs de binnenkant van het ovendeurtje toen ik de kip uit de hete oven wilden halen… ja dat deurtje wordt ook heet. Hoe dom kan een mens soms zijn maar ja, je leert er wel van.Hoe vaak stoot je je teen wel aan een stoel…..auwwww.

• Dikkertje Dap

Hou maar op over de oven. Ik heb daar aan de bovenzijde van mijn rechterpols nog een dankbaar littekentje zitten van toen ik de zalm uit de oven wilde halen!

En helaas, alles wordt bij mij een litteken.

Zo ben ik ooit ook eens zo boos geweest dat ik mijn fiets pakte en als Joop Zoetemelk door de omgeving ging racen. Nam een bocht, zag het grind over het hoofd. Gevolg; dikke val, overal vette schaafwonden. En jawel, ziekenhuis,….. Tetanusinjectie, overal verband, uiteindelijk anti biotica omdat alles ging zweren. En uiteindelijk ging de ruzie nergens over. Zucht

• decency

Jij bent echt een stuntel kampioen geloof ik :)

• Dikkertje Dap

Dank je Decency. Zo sta ik inderdaad bekend binnen de familie. In 1 keer goed geraden. Jij mag niet meer meedoen (lol)…….

• Desiree2

jij zou over een korrel in de woestijn kunnen vallen ;-)

• Dikkertje Dap

Weet je Dees….. bij wijze van spreken is dat waar. Ik ben gewoon nogal onhandig omdat bij mij alles snel moet, zonder erbij na te denken. Stoot vaak mijn hoofd, stoot vaak mijn teen, knoei met alles. Ach…… het schijnt dat mijn vader net zo was. Ben gewoon ongeduldig….. Denk ik de deur zachtjes achter me dicht te trekken, hoor ik achteraf dat ik niet zo met deuren moet slaan (huh)……… En zo ben ik!!!!!! Het verhaal over de mug en de val is inderdaad iets wat ik vaak nog moet horen. Maar het typeert mijn karakter…. Kan er niets aan doen.

• Desiree2

ik ben OKAY en jij bent OKAY hoe vind je die

• Dikkertje Dap

Is die van “loesje”?

• Desiree2

nee die is uit de psychiatrie ;-)

• Dikkertje Dap

Ik had het moeten en kunnen weten (lol)