meeste ongelukjes gebeuren thuis!!!!!

• Dikkertje Dap

pfffffff en wat kan ik er deze week weer over meepraten zeg.

Vijf jaar geleden brak ik een voet toen ik van de bank af viel. Afgelopen donderdagnacht bij mijn vriend van vierhoog van de trap gevallen. Hele spijl uit de leuning, voet compleet open aan de onderzijde, spoed naar het ziekenhuis en weer 6 hechtingen rijker!!! Oost west Thuis best………..

Moos

• serine

gelukkig…zijn trappen van vier hoog …verdeeld met bordessen…waardoor je niet letterlijk van vier hoog naar beneden kan vallen maar tot 3 hoog valt…:)

maar jeetje zeg…pas jij wel een beetje op jezelf? ;)

beterschap

• Desiree2

was je soms een beetje tipsy?? iig veel sterkte in de ziektewet , elk nadeel heb sun voordeel ;-)

• Dikkertje Dap

was ik maar tipsy geweest, dan had ik vantevoren nog een leuke avond gehad!

Griep, slappies, en mijn vriend heeft geen trapleuning (inmiddels weer wel)…. dus ach…. En ziektewet. Wordt er niet vrolijk van, iedere stap doet zeer. Het gewoon ff douchen, zomaar ff opstaan zit er niet in. De wond doet vreselijk zeer, maar goed, gaat wel weer over. Nu maar weer met een ibuprofen naar bed. In de hoop dat de pijn minder wordt en dat ik kan slapen. Dat is er door de pijn de afgelopen dagen wel bij ingeslopen.

Trusten!

• José

Ik heb juist de meeste ongelukjes op het werk…

• Desiree2

hoe gaat het nou vandaag?? ik kan me voorstellen dat alles je zeer doet

• Paul

ja, een ongeluk zit in een klein hoekje. sterkte !

• Dikkertje Dap

Het gaat zijn gangetje, werd om 5 uur wakker. Naar de keuken gehinkt voor een pijnstillertje net wakker.

Dus ach….. tijd heelt alle wonden zullen we maar zeggen…… Dank je wel voor je belangstelling

Liefs Moos

• decency

Sterkte Moos, hoe vaak vergeet een mens de laatste tree niet? Of sta je boven op de trap en denk je… daar kan ik ook nog wel ff bij. Met klussen pakte ik liever een ouwe stoel, sta je toch wat steviger dan op een wiebel trapje. Een scherp keukenmes (vooral als ze net geslepen zijn) snij ik me zo mee in de vingers. Neem het gevaar van de kaasschaaf, een vinger tussen het wasmachien deurtje, waarom krijgen we geen gevaren geld voor ons werk in het huishouden? :)

• Dikkertje Dap

Goh decency,

Dat vind ik nou nog is een subliem idee. Alhoewel ik eerijkheidshalve moet bekennen dat mijn gebroken voet van 5 jaar geleden mijn eigen schuld was. En ik zat aan de telefoon, en ik keek naar de tv, zag op het plafond een mug zitten, klom op de leuning van de bank teneinde het beessie van het leven te beroven. Echter ik verloor mijn evenwicht (ahum)…..Gevolg een vorstelijke val. Voet gebroken, telefoon stuk en een lachende zoemende derde aan het plafond (lol).

Moos