Oproep interview geldzaken

• Maud

Oproep:

Voor diverse artikelen in een vrouwenblad en voor een maandelijkse glossy zoekt een journaliste vrouwen die anoniem willen vertellen over hun financiële situatie of bepaalde financiële ervaringen. Bijvoorbeeld: als je geld geleend hebt aan een goede vriend(in) maar dit nooit meer hebt teruggezien, als je door een scheiding in grote schulden bent geraakt, als je enorme creditcardschulden hebt en dit niet op eigen kracht kunt aflossen, als je failliet bent gegaan, als je koopverslaafd bent (geweest), als je gokschulden hebt, als je geld ter belegging aan iemand in beheer hebt gegeven en deze is er vervolgens mee vandoor gegaan.

Voor info: mail!

• Swartdam

En …… staat er ook een vergoeding tegenover ?????? Ik denk dat vrouwen in deze situatie daar erg dankbaar voor zouden zijn !!!! Denkt u ook niet ?????? , vriendelijke groet Bernadette

• Paul

en `geld` dit alleen voor vrouwen ?

• Maud

Helaas geldt de oproep alleen voor vrouwen.

• charlene

Je gaat toch niet je hele hebben en houwen op straat gooien.Ik zo zoiets nooit doen.geldzaken zijn mijn prive zaken en daar heeft een ander niks mee te maken.En ook niet als er een vergoeding tegenover staat.

• serine

kennelijk niet…want ze slaat jouw vraag over en beantwoord wel die van paul :D

• serine

ik zal de oproep even vertalen….:D

wie wil er gratis en voor niets…andermans leedvermaak bevredigen….zodat wij…met ons blad geld ana jouw verhaal kunnen verdienen….

:D

nou nee dus ;)

• decency

:)

• Douce

Er zijn zat vrouwen die hun hele hebben en houwen op een prikbord gooien, eigenlijk net zoiets, of zie ik iets over het hoofd???;););)

Douce*D

• Sandy

Nou, niet allemaal zo reageren hoor.

Ik vind het meer dan vreemd dat er een vraag niet beantwoord wordt, maar je hebt altijd de mogelijkheid om anoniem je verhaal te doen.

Er zijn mensen die gewoon graag hun verhaal naar buiten willen brengen. Zelf ben ik een tijd geleden benaderd door een journaliste van de LINDA, of ik ergens aan mee wilde werken. gezien het voor mij eindelijk een kans was om mijn verhaal te doen, heb ik het aangepakt. Met foto naam alles erop en eraan trouwens. ik ben meer voor open dingen, maar goed, het mocht achter gesloten deuren, niemand zou weten wie ik was….

,,,,,,,,,,,,,,alleen betalen voor een interview…dan moet je in Nederland echt iets gepresteerd hebben…we zijn een bijzonder nuchter volkje….voor jou tien anderen.

San