op zondag …doe ik waar ik zin in heb…
naar de kerk ga ik niet…ik geloof ook niet..dus waarom zondag heilig?
wie op zondag werkt heeft vaan maandag vrij…heeft weer een voordeel…hoef je geen vrije middag in te leveneren omdat je naar het gemeentehuis moet om het een en ander te regelen…je tandarts afspraak zou je dan ook op die maandag kunnen plannen…
een heerlijkheid…
mensen die zelf van 8 tot 5 werken…5 a 6 dagen in de week…kunnen alleen op donderdag avond boodschappen doen? of even snel na het werk?
wat belachelijk zeg,nee hoor geef de werkende mens ook de tijd om eens rustig zijn boodschappen te kunnen doen…bijvoorbeeld op zondag.
en een ieder die zondag als rustdag wil behouden.en naar de kerk wil…moet dat gewoon lekker blijven doen…
vrijheid blijheid.
en ik? doe mijn boodschappen het liefste op dinsdag ochtend…(mijn hulp past dan op de kleine)…en rijen zijn er zo goed als niet…heerlijk
de meeste moeders doen de boodschappen vlak voor ze de kinderen van school halen of als ze de kinderen net van school hebben gehaald…
nou geef mijn portie maar aan fikkie…ik shop liever zonder kids,….geen gezanik over ik wil dit mam mogen wij dat…ohh mam dat is lekker…maaaaam….
niks geen gepluk aan mijn portomonai
en voor wie het op zondag wil doen? super gewoon doen…
ik ben met mijn kids en hond in het bos of op het strand..
het is 1 oktober geweest…dus mijn hond is weer welkom overal