Bij jou, oftewel dat zeg je goed Bernadette, maar die junk ziet dat anders, dat was wat ik bedoelde. Groetjes v Hyperactief
Dat is wat de media je voorgehouden heb Desiree2, als je daar de feiten over wilt lezen, dan kan ik je onderstaand boek (zie link) aanbevelen, van een psychiater die zijn nek tenminste nog uit durft te steken tegen de gevestigde belangen en onzin in. Groetjes v Hyperactief
http://www.prikpagina.nl/read.php?f=2352&i=3175&t=3174
Kijk en hier heb ik nou een hekel aan Desiree2, je oordeelt al nog voor je een letter gelezen kan hebben van dat boek. Deze man durft als één van de weinigen precies te vertellen waar de schoen wringt. Een junk is niet ziek en zielig, en een verslaving komt niet zomaar aanwaaien. Dat komt door mensen die verkeerde keuzes maken. Iemand onder die omstandigheden beroven is niet ziek en zielig maar gewetenloos… Als jij met dit soort gasten werkt, en ze ziek en zielig behandeld, dan houdt je deze waanzin in stand… Groetjes v Hyperactief
Mijn reactie en dat boek is gebaseerd op de praktijk. Als je jezelf ook maar enigzins in alleen het boek verdiept had, dan had je dat ook kunnen weten. Lees de beschrijving nog maar eens op die link over deze gevangenisarts… Tot zo ver even, nu moet ik andere dingen gaan doen. Groetjes v Hyperactief
Duhhhhhh!!!!!!!!!
De eerste joint , de eerste pil , de eerste fles en ga zo maar nog een tijdje door …hadden ze genoeg keuze om de weg terug te bewandelen .
Elk mens heeft een keuze wat dit onderwerp betreft , zolang ze nog in staat zijn om keuze,s te maken .
Het is een feit dat ze dikwijls slachtoffers zijn van hun eigen keuzes , dat maakt het nog geen ziektes . gr Bernadette
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?