Het lijkt me voorlopig weer een leuke afsluiter alhier om de vraag eens te stellen of we eigenlijk in Nederland nog wel vrouwen met ballen hebben ??? Even voor de duidelijkheid, ik bedoel dat “Vrouwen met ballen” als een uitdrukking voor vrouwen met moed, en dus niet waar veel mannen gelijk aan zullen denken. Als ik bijvoorbeeld de posting over de burka zie in vergelijking met een programma op de publieke omroep gisteravond laat over Rusland/ Tjetjenië en journalisten aldaar, dan denk ik waar maakt de massa in dit land zich eigenlijk druk over. Vrouwelijke journalisten waar al 8 collega's van om zeep geholpen waren en de fotolijstjes van omgekomen collega's niet meer op hun bureau pasten, die toch met alle gevaar voor hun leven vandien gewoon door gaan met hun werk en onthullingen. Dat is nog eens moed hebben. Hoeveel vrouwen hebben we eigenlijk alhier in den lande die de dingen die burgers echt schaden en we in de media niet horen, aan de kaak durven te stellen ??? Dus bijvoorbeeld wat burgers in Afghanistan aangedaan wordt, om maar eens een dwarsstraat te noemen ??? Ik ben benieuwd. Groetjes v Hyperactief