boerka.......

• Paul

Inderdaad, een boerka met 2 gaten voor de ogen : veeeel te verleidelijk ;-)

http://www.telegraaf.nl/buitenland/2116046/__Sjeik_wil_eenogige_boerka__.html

• Sandy

Vreselijk bericht…en zeker niet af te doen als grapje of knipoogje. Onderdrukking van de vrouwen….walgelijk!!!!!

De sluier op wat voor een manier dan ook is niet om vrouwen wat af te nemen, maar is een vrije keuze, om zichzelf te beschermen tegen @!#$ mannen die niet begrijpen wat NEE!!!!! is.:-(. Jammer dat er (moslim) mannen zijn die het niet begrijpen. En jammer dat onze Nederlandse man het afdoet als grappig nieuwtje…………..

San

• decency

Het mag tijd worden dat de mannen in boerka gaan lopen en de vrouwen zonder. Misschien dat de gedachtes dan eens veranderen. Geloof of niet, vind het mens-onterend om vrouwen in zo'n boerka te laten lopen.

• Paul

je spreekt jezelf tegen : eerst zeg je dat een boerka onderdrukking is, en daarna zeg je dat het vrijwillig gedragen wordt.

• charlene

Ik vind het zeer vrouwonvriendelijk een burka je wil iemand recht in het gezicht aankijken .Gewoon die burka,s hier verbieden.Gaat je sjeik van maharadja zelf maar met zo,n ding lopen maar dat doen ze niet nee de vrouw met met zoiets gaan lopen.Eraf met dat ding.

• Swartdam

Ja en !!!!!!

Tijd dat we de telegraaf ritueel in een boerka stoppen , komen echt interesante newsitems aan bod :D gr Bernadet

• Desiree2

Boerka dragen is zogenaamd eigen vrije wil :? ik snap echt niet dat je als vrouw in die lappen wilt lopen hier in het hollandse, wat ze in Saudi Arabie doen en willen mogen ze lekker zelf weten

• Paul

jij kunt dit met 1 druk op de knop verwijderen als je dat wilt. ;-)

• Dikkertje Dap

Paul,

San bedoelt hiermee dat vrouwen ervoor kiezen om zich te onttrekken aan de @!#$ blikken van mannen!!!!! Vandaar de boerka. Ik heb al heel veel boeken gelezen over vrouwen in islamitische landen. Er is er nog nooit eentje geweest die het fijn vond om een boerka te dragen.

Wat een idioterie om maar 1 gaatje toe te staan in verband met verleiding! Mijn haren rijzen mij te berge als ik dit lees. Als ik een vrouw in boerka zie met een gaasje voor het ooggedeelte dan overvalt mij altijd een enorme triestheid. Ik vraag mij dan af wat er schuil gaat achter zo'n boerka. We leven in een rare wereld.!

Moos

• Swartdam

Dat zou dan onder de noemer moderator moeten en is dus misbruik van macht ….. vandaar dat ik het onder mijn eigen nickname plaats wel zo eerlijk :) B