Beste mensen,
Ik schrijf omdat ik meen dat ik een probleem heb. Ik ben gelukkig getrouwd, heb echt een goede man, maar sinds kort ben ik verliefd op een collega. Wij zijn beide zelfstandig ondernemers dus of wij dat willen of niet zien wij elkaar soms bij onze opdrachtgevers. Ik wilde niet verliefd raken, dat is nou eenmaal gebeurd. Ik heb aan niemand wat verteld, hij weet het ook niet. maar ik heb veel pijn en verdriet. Ik heb hem sindsdien toevallig vaak ontmoet, kan niets aan doen, ik kan hem niet vermijden. Ik heb hem een keer op bezoek gevraagd. Hij was erg blij mee maar kwam met zijn moeder die toevallig bij hem uit een ander land op bezoek kwam. Dat vond ik vreemd, niet dat ik wilde dat iets tussen hem en mij zou l gebeuren want ik wil trouw zijn aan mijn man. het was leuk en gezellig, hij beschoude mij als een goede vrouwellijke collega en ging zich uitten. Op eens begon hij te huilen omdat zijn vriendin heeft hem voor een ander verlaten, hij was erg depressief. Zijn moeder smeekte me toen om hem te helpen en te steunen omdat straks als zij weg is blijft hij alleen. Hij is emotioneel, heeft veel pijn. Ik heb zijn moeder beloofd om hem te steunen, maar dat is heel erg moeilijk omdat ik voel zelf pijn en verdriet. Wat moet ik doen, moet ik hem vertellen dat ik verliefd op hem ben geworden of juist niet, moet ik hem helpen of juist vermijden, kortom weet iemand raad!