als jullie een buurjongen hadden van 15 die niet meer naar school gaat, terwijl hij toch leerplichtig is, die de hele zomervakantie dagelijks depressieve muziek draaide van ‘s middags tot ’s avonds, zodat je niet eens buiten kon zitten, die een moeder heeft die hem niet meer aankan, die in haar auto op de oprit zit te blowen met vriendjes, die ik al anderhalf jaar vraag op te houden met zijn muziek, dat ik ook recht heb op een uurtje rust, dat ik de weekens niet meer thuis slaap omdat die knul alleen thuis is want ma is naar haar vriend en hij nodigt dan zijn vriendjes uit en tot 3 uur 's nachts lekker keten. ik moet om 6 uur op. als er geen enkele instantie de moeite neemt hier wat aan te doen. hij is 1 week op internaat geweest begin september, maar daar heeft de arme jongen zo veel gehuild, zo zielg………ja, daar mag hij niet roken en niet keten en ook nog in belgie. dus nu zit hij weer thuis. andere mensen hebben er ook last van maar als je vraagt samen te bundelen……..dan is de last opeens niet meer zo groot. in de weekends is er ook last, maar: dan ben ik er niet haha en dus hoeven ze ook niet te klagen bij mij. nu heb ik deze week weer 5 dagen vrij en het is niet leuk als hij er is. moet ik ook steeds de radio aanzetten terwijl ik lekker niks wil horen. dus: wat zouden jullie doen? ik heb al aangifte gedaan, woonpunt ingeschakeld, maatschappelijk werk en 1000 keer met zijn moeder gepraat. niks kwam tot een oplossing.er zit natuurlijk een heel verhaal achter, scheiding enz. kan ik begrijpen. maar moet ik daar dan ook de last van hebben? dacht het niet. kan alleen nog de leerplichtambtenaar inlichten. zouden jullie dit doen? of zal ik het maar laten?