Reportage

• Paul

nou, wat mij betreft hebben ze dat recht ook, net zo goed als mannen.

Maar het ging er eigenlijk om, of het gevaarlijk is of niet.

• Tries

Oke Paul dus vrouwen mogen niet meer met mini rokjes lopen, mogen niet meer met makeup lopen, mogen mannen niet meer aanspreken want dat zou maar wel eens gevaarlijk kunnen zijn?! ja schijnbaar wel (?)

waarom gevaarlijk? omdat er van die lijpen rond lopen die met hun … denken inplaats van hun hersens!

Helaas leven er van die gekken….op deze …………………….

gr Tries

• decency

Dit speelde zich af in 1977 het meisje ging wel vaker liften, deze keer stapte ze in bij een man een vrouw en een kleine baby van een paar maanden, dus ze dacht, het zit wel goed. Eenmaal bij de mensen thuis gekomen begon de ellende.

Zijn vrouw was blij dat zij nu eindelijk geen sm spelletjes meer hoefde te doen en niet meer als slaaf hoefde te dienen. Hij mocht geen sex met het meisje hebben (is later wel gebeurd) het meisje werd opgesloten in een kist, eerst een grote lijkkist (laten we het daar maar op houden) en later in een kist onder het waterbed.

Het meisje was gewoon gehersenspoeld en hij dreigde dat zij en haar fam. werd vermoord door een Company als zij iets verkeerds zou doen. Ze is jaren lang mishandeld dmv bondage, kneveling, marteling en dat soort dingen.

Na 3 jaar mocht je eens naar huis bellen, haar fam. wist toen dat ze nog in leven was maar konden haar niet vinden. Een tijd later mocht ze voor 48 uur naar huis, zij was zo bang dat haar fam. wat aangedaan zou worden dat zij in haar rol bleef en haar fam. vertelde dat die griezelvent haar verloofde was.

Al die tijd is zij verstopt geweest voor de buitenwereld en werd gebruikt als au-pair en om hem aan zijn trekken te laten komen. Ze schreef zelfs onder dwang liefdesbrieven naar hem om hem te plezieren en deed het ook in de hoop dat hij haar met rust zou laten.

Pas toen zijn vrouw het meisje vertelde dat er geen company bestond, zijn ze beide gevlucht. Zo was het (hoop ik) ongeveer

• Paul

pffffffff, nou, van mij mogen ze alles wat ze willen.

daar gaat het hier ook helemaal niet om.

• Swartdam

Even de titel van dit prikbord lezen Paul ,groetjes Bernadet

• Swartdam

Perfect verwoord , gr Bernadette

• purk

Nou Paul, ik snap je wel hoor,

als mijn dochter straks 17 is, en ze wil liftend weg, raad ik het haar toch echt af!

De wereld is nou eenmaal hartstikke gek aan het worden!

Tuurlijk vraagt niemand erom om dit te overkomen.

Maar waar we ook voor uit moeten kijken, is, dat wanneer een meid verkracht is, en het gebeurde s'nachts om 1 uur, nadat ze in haar minirokje de disco verliet.

Legio mensen zeggen dan, “tja, eigen schuld, wie rijdt er dan ook no rond om 1 uur, dan vraag je er om” en dat is verkeerd!

Maar volgens mij bedoel jij dat dus ook

• Swartdam

Nogmaals we praten hier over 1977 en niet over 2008 of 2020 maar 1977 . Liften werd destijds vooral gedaan door studenten bovendien deze jonge vrouw stapte in bij een echtpaar met baby . Denk dat ik maar stop met uitleggen gr Bernadette

• Paul

nou nee, ik had het eigenlijk alleen over het lift-onderwerp.

• purk

toen gebeurde er al rare dingen met lifsters