ik zie erg veel overeenkomsten;)
3 relaties en 60 jaar is veel, en ze mocht vroeger dus geen BH van haar ouders, en ze mocht geen dure kleding,
en ze heeft geen zin haar best te doen er goed uit te zien, ik ben over 7 jaar 60, ben blij dat ik niet zo denk over het leven
leuk om te lezen hoe jij het verhaal gelezen hebt.
mijn versie:
4x getrouwd, en 3 lange relaties (kies voor mijzelf als ik het niet meer naar mijn zin heb)
Ze liep niet mee met haar klasgenoten, en kreeg ook nog als laatst borsten (ik ook pas op mijn 14e) dus als laatst een BH, (kon ze ook al niet over meepraten)
Ze ziet er uit, op een manier wat ze zelf prettig vindt, heeft @!#$ an anderen.
Leeft liever gezellig, als dat ze altijd op haar lijn moet letten (vrouw naar mijn hart)
Ik ben over 22 jaar 60, en hoop dat ik nog steeds zo denk over het leven
Hoi
Ik ben er ook nog eens om mijn mening te zeggen
Het kopiegedrag dat een pak mensen naarstreven om er uit te zien als een fotomodel of alle waarden van de tafel te vegen van ik doe wat ik wil en de mensen nemen me maar te nemen hoe ik ben. Dat zegt meer over de persoonlijkheid en de onzelfzekerheid van de mens
We moeten zijn wie we zijn met ons goed innerlijk gevoel
Wees jezelf en probeer je geen andere persoonlijkheid aan te meten wat dat fake gedrag is zo doorprikbaar
Ik vind het fijn netjes voor de dag te komen. Iets nieuws te kopen dat bij mijn persoonlijkheid past niet wat de mode me opdringt of er uit te zien als madonna
ben ten slotte 52 jaar
Het gaat over je goed te voelen in je vel en dan kan je pas stralen als mens
Voor iedereen liggen die waarden anders maar we moeten geen kuddebeesten worden
Be yourself
Doeiii mening uit België
Viviane
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?