ik raakte 2 weken geleden lichtelijk in paniek…..ik ga elk weekend bij mijn vriend overnachten en vandaar uit om 6.15 naar mijn werk. wekker staat op 5.55
als ik daar ben ga ik niet om 22 uur al naar bed, is niet leuk voor mijn vriend, meestal wordt het dan 12 of zelfs 1 uur. dus in het weekend moet ik het soms doen met maar 5 uurtjes slaap. heb altijd al slechjt geslapen, heb al eens weken op 3 uur gezeten, dat was frustrerend, ze hebben echter toen geen gekke afwijkingen gevonden, dus laat maar lopen. enfin, ga ik dus 2 weken geleden slapen en had de hele nacht het idee dat ik alleen maar mijn ogen dicht had en niet sliep/kon slapen. gaat de wekker en ik dacht NEE……..KAN TOCH NIET DAT IK NU MOET OPSTAAN………jeetje ik was totaal stijf als een plank en natuurlijk paniekerig, moest dik 20 kilometer rijden naar mijn werk. eenmaal op mijn werk me geinstalleerd en om 8 uur was ik totaal fit, verder de hele dag niks gemerkt, na werk afgesproken met vriend en nog een wandeling gemaakt van 8 kilometer en de rest van de dag aangenaam verbracht en om 1 uur naar bed. snapte er niks van. afgelopen weekend weer hetzelfde. heb ik dit dan nu gedroomd???????????
herkent iemand dit?? ben er ook sinds korte tijd achter dat ik hsp heb/highly sensitiv person. kon mijn hele leven al niet veel om me heen verdragen en nu met de overgang wordt dit erger, misschien komt het daardoor?