Vandaag :

• decency

Dank je wel Paul, nu nog een zonnetje :)

• serine

gezellig…dank je wel..;)

ja die beloofde zon is mooi zichzelf aan het verstoppen he :D:(

• Dikkertje Dap

Dank je wel Paul.

De dinsdag en de rest van de week kan me niet snel genoeg gaan, mijn vakantie begint maandag!!!!!!!!!!!! Eindelijk (zucht)……..

• decency

Nou DD dan hoop ik maar dat je mooi weer gaat krijgen. Vreselijk dat je zelf hard aan vakantie toe bent maar als laatste pas gaat. Ik moet je zeggen dat we hier alweer bijna aan vakantie toe zijn…..ik zal manlief es lief aankijken misschien nog een weekie saampjes de hort op? :)

• Douce

Gr. Douce

• Dikkertje Dap

Heee Decency,

Bewuste keuze hoor, om zo laat te gaan! Geen drukte, stuk goedkoper en wij hebben met niemand rekening te houden.

Ik moet je wel zeggen dat als je de zomer doorwerkt de zomer ook heel snel voorbij gaat (voor zover we een zomer gehad hebben?).

In het midden van het land (waar ik woon) gaat maandag alles weer beginnen, wat een heerlijk gevoel dat ik dan vakantie mag vieren.!!!!!!!!!

Het weer maakt me niet zoveel uit; alleen al het idee dat ik niets hoef wordt ik al vrolijk van.

Liefs DD

• Paul

• decency

je zal 's morgens maar je gordijnen open doen en deze 2 in de tuin zien liggen…..voor deze 2 is de woensdag niet zo fijn….. die hebben waarschijnlijk gisteren een fijne avond gehad en zijn na hun daad in slaap gevallen? oeps, het zal je kind maar wezen…. die van mij waren veilig thuis hoor!

http://www.telegraaf.nl/buitenland/1780870/__FILMPJE_Naakt_stel_voor_de_deur__.html?p=5,2

• Piet Kroket

Paul is een ( 50 plus) slijmbal