Ik heb inmiddels begrepen dat de echte Pandora's (kralen) een schroefdraad hebben en van de neppers sommige merken wel en sommige niet. Je moet dus opletten of de kralen wel op jouw merk armband passen.
Verder vind ik de Pandora's er inderdaad beter afgewerkt uitzien dan sommige andere merken ddv !
Maar … bij die andere merken zijn ook best heel aardige vind ik en ik vind het prijsverschil soms wel erg groot (b.v. € 19,50 voor een echte Pandora-kraal van 925 zilver en € 5,95 voor een ander merk; ook van 925 zilver. Als het allebei 925 zilver is hoeft het verschil toch niet zo groot te zijn? Betaal je dan zoveel meer alleen omdat het Pandora is? Of wegen de Pandora-kralen en armbanden b.v. veel zwaarder?
En als het dezelfde kwaliteit zilver is zou een goedkopere toch ook niet mogen verkleuren lijkt me greet? Heb jij je armband trouwens via internet gekocht (en in welke web-winkel dan? en ben je tevreden over die winkel? ) of in een gewone winkel?
In ieder geval bedankt voor jullie reacties! *D Ik denk dat ik nog maar eens zorgvuldig wat verder rond ga kijken en vragen, want ik wil mijn dochter wel iets moois geven maar ik vind het best veel geld allemaal!