Pandora-kralen

• Wilhelmina

Ik wil ze kopen voor mijn dochter, maar ik zie op internet zoveel merken (Pandora, PandoraStyle, Anelli, Bacio, Biagi, Chamilia, Disney, iMenso, Larenza, SimStars, Tesoro) en kan niet ontdekken wat het verschil (behalve de prijs) tussen die merken nu eigenlijk precies is. :? Het zilvergehalte is overal hetzelfde.

Wie heeft er enig idee van?

Bvd, W.

• deedevee

Ik weet alleen het verschil tussen Pandora en Pandora style. Pandora is duurder, maar de kwaliteit is veel beter!!! Mooier afgewerkt. Pandora style heeft vaak scherpe randjes.

• greet

ja pandora is veel mooier maar ook duurder.

ik heb ook een goedkopere armband gehad maar die werd ook lelijk.

nu heb ik een pandora en die blijft erg mooi ik draag hem dagelijks en hij verkleurd niet.

groetjes greet

• Wilhelmina

Ik heb inmiddels begrepen dat de echte Pandora's (kralen) een schroefdraad hebben en van de neppers sommige merken wel en sommige niet. Je moet dus opletten of de kralen wel op jouw merk armband passen.

Verder vind ik de Pandora's er inderdaad beter afgewerkt uitzien dan sommige andere merken ddv !

Maar … bij die andere merken zijn ook best heel aardige vind ik en ik vind het prijsverschil soms wel erg groot (b.v. € 19,50 voor een echte Pandora-kraal van 925 zilver en € 5,95 voor een ander merk; ook van 925 zilver. Als het allebei 925 zilver is hoeft het verschil toch niet zo groot te zijn? Betaal je dan zoveel meer alleen omdat het Pandora is? Of wegen de Pandora-kralen en armbanden b.v. veel zwaarder?

En als het dezelfde kwaliteit zilver is zou een goedkopere toch ook niet mogen verkleuren lijkt me greet? Heb jij je armband trouwens via internet gekocht (en in welke web-winkel dan? en ben je tevreden over die winkel? ) of in een gewone winkel?

In ieder geval bedankt voor jullie reacties! *D Ik denk dat ik nog maar eens zorgvuldig wat verder rond ga kijken en vragen, want ik wil mijn dochter wel iets moois geven maar ik vind het best veel geld allemaal!

• Swartdam

Echte pandora is zwaarder ,vaak hebben ze ook aanbiedingen ,gr Bernadette

• greet

ik vraag de kralen en bedels voor mijn verjaardag of kerst.

en zodoende spaar je toch een mooie armband vol op.

ik heb zilver en zilvermet goud.

groetjes greet

• Swartdam

Ik ,bij elke verandering ,positieve dan in mijn leven of een stap die ik heb overwonnen , gr Bernadette

• greet

dat is ook een mooie aangelegenheid.

groetjes greet

• Paul

Ik ken Pandora alleen van de doos ;-)

• Swartdam

Oh ja ,

Ze hebben ze ook in een doosje met een strikkie erom , hmmm dank je Paul voor de volgende gelegenheid weer en tip ,gr Bernadette