Opvolger gezocht voor VrouwNieuwslog.nl

• Vrouwnieuwslog

Beste dames (en wellicht ook heren).

Ik ben de beheerdster van onder andere VrouwNieuwslog.nl.

Door omstandigheden heb ik echter helaas niet meer voldoende tijd ter beschikking om deze nieuwslog up to date te houden.

Ik ben daarom dan ook op zoek naar iemand die interesse heeft om dit van mij over te nemen.

De nieuwslog omvat allerlei artikels en onderwerpen voor en over vrouwen.

Je mag zelf bepalen welke artikels je plaatst.

Artikels worden via RSS-feeds aangelevert, je hoeft dus zelf niet op zoek te gaan.

Daarnaast is er ook ruimte voor eigen verhalen.

Het gebruik en de werking van de nieuwslog is zeer gemakkelijk.

Daarnaast is er een forum, waarin je altijd vragen en opmerkingen kunt plaatsen.

Het is de bedoeling dat je probeert om minimaal één artikel per dag te publiceren.

Je kunt ook meerdere artikels publiceren of een paar artikels in de wachtrij zetten als je bv. een paar dagen weg bent.

Mocht je interesse hebben om alles omtrent ‘vrouwzijn’ onder de aandacht van lezers te brengen, laat dan hier even een berichtje voor mij achter.

Dan kunnen we daarna verdere stappen ondernemen.

Ik zou het heel jammer vinden als mijn goedlopende nieuwslog uit de lucht wordt gehaald….

Neem hier een kijkje: http://vrouw.nieuwslog.nl/

Groetjes, Fabienne.

• serine

zal een leuke site zijn…

maar sorry…geen intresse…ik ben niet op zoek naar exstra werk :D

• decency

Nee ik ook niet, heb net een hoop vrije tijd terug gekregen omdat het programma afgelopen is waar ik het prikbord, de filmpjes en de startpagina voor deed.

Verder heb ik weinig zin om dit soort verplichtingen weer aan te gaan. Vind het leuk om hier en daar wat te lezen te posten en te klungelen met m'n hyves, alles wanneer ik er zin in heb. Ik weet uit ervaring dat je er meer tijd in gaat zitten dan je van te voren denkt.

Ik hoop wel dat je iemand vindt die de uitdaging aan wil gaan.

• Vrouwnieuwslog

Bedankt voor jullie reacties dames.

Het is inderdaad soms best een ‘must’ om te doen. Maar ik heb dan ook wel erg veel om handen. Een nieuwslog onderhouden kost je gemiddeld per dag ongeveer een half uurtje. Dit hangt natuurlijk ook weer af van je eigen motivatie! Ben je een gedreven iemand, zoals ik, dan gaat er inderdaad veel meer tijd inzitten.

Ik hoop inderdaad dat ik een enthousiaste vrouw zal vinden die zich de moeite kan en wilt nemen om deze log dagelijks bij te houden.

Groetjes, Fabienne.

• Swartdam

Wel grappig dat je dit neerzet opde vrouwenpagina van startpagina ,klinkt in mijn oren een beetje dubbel

En er gaat meer werk in zitten dan dat je verteld bovendien vertel je er niet bij dat het wrs voor liefde en oud krantenpapier is .

Een van de moderators van dit bord :D

• Vrouwnieuwslog

Beste Swartdam.

Vind je het erg als ik je reactie totaal niet begrijp?

Ik heb geen idee waar je het over hebt?

En hoezo is het dubbel om deze oproep hier te plaatsen?

Mijn nieuwslog gaat over vrouwen en is opgezet door mij, een vrouw. Dus die link kan ik even niet goed leggen met jouw opmerking.

En ik ben het niet eens met je stelling dat er veel meer tijd in gaat zitten.

Je hoeft immers zelf geen artikels te schrijven hoor.

Mag wel, maar je krijgt via rss-feeds genoeg artikels aangeleverd, waar je zelf een leuke selectie uitmaakt en vervolgens plaatst dmv. een simpel systeem.

• decency

Je wilt niet weten hoeveel tijd ik in mijn prikbord heb gestoken incl. startpagina en het idd allemaal vrijwilligers werk. Maar dan wel met de verplichting je bordje draaiend te houden en de mensen te voorzien van nieuw nieuws. Daarbij maakte ik ook nog filmpjes waardoor het nog meer werk kostte. Voor mij is er een rustige periode aangebroken en ik geniet er van, een race meer tegen de klok om het nieuws zsm online te krijgen incl. beeldmateriaal. Je kunt dat soort dingen ook niet meer alleen je zou altijd iemand op achterwacht moeten hebben, je kunt het zien als het uitbrengen van een krant, het laatste nieuws als 1e. ;)

• Vrouwnieuwslog

Wat jij allemaal beschrijft, is ook wel héél uitgebreid….

Zo uitgebreid doe ik het niet, want dan heb je inderdaad een dagtaak aan het updaten van je nieuwslog!

De meeste mensen die bij ons een nieuwslog beheren, doen dit puur voor de fun, een stukje van hun hobby delen met de rest.

Er zijn mensen die iedere dag fanatiek publiceren, maar er zijn ook mensen die maar twee keer per week een artikel publiceren.

Er zal niemand je op de vingers tikken als je niet iedere dag een artikel publiceert.

Alleen ben ik nogal gedreven in hetgeen in doe en dan loopt het wel eens door elkaar. Ik beheer namelijk nog meer dan alleen maar de vrouwennieuwslog.

Daarom heb ik een keuze moeten maken.

Het is natuurlijk niet goed wanneer je eigen leven in geding komt vanwege een nieuwslog….

• Swartdam

Hoi Decency ,

Ik kan me het zeker voorstellen ,ik heb zelf 13 startpagina,s en vijf moderatorschappen van andere borden ,dit houd me dagelijks een aantaL uren van de straat , groetjes Bernadette

• Tries

Hmmm heel herkenbaar ben ook beheerder van een aantal pagina's en daarbij dan nog 3 prikborden modereren super om te doen maar gaat heel wat tijd in zitten,

ook bij de pagina's zit nieuws bij, wil je dat allemaal goed up too date houden gaat daar best wat tijd in zitten, niks mis mee als je het leuk vind om te doen maar het gaat niet allemaal van zelf ;)

gr Tries