Welke kleur sierraden vindt je het leukst?

• daantje.g

Wij hebben laatst een verjaardag gehad en hadden een discussie welke kleur sieraden de meeste vrouwen het leukst vinden. Wij hadden allemaal een andere kleur in gedachte. Zouden jullie mij willen helpen om de weddenschap te winnen? (kan een armband winnen :-) ..) Zou het leuk vinden als jullie mij zouden willen helpen!!

De volgende kleuren zijn te kiezen:

Rood, blauw, groen, geel, roze, paars, oranje, wit, zwart, bruin

• Beheerder

Dat hangt volgens mij helemaal van je garderobe af. ik heb bv heel veel blauw omdat ik graag jeansstoffen draag in combi met wit.

Maar rood, zwart, en andere kleuren heb ik ook alleen in mindere mate

• Alie

ik zou zeggen goud met diamanten( Diamonds are a girls best friend hihihi,) maar dat staat er niet bij, de andere keus is wit in de zomer of zwart in de winter en kan overal bij!

• serine

paars.

die draag ik ook altijd..het geeft je balans en rust

• Dikkertje Dap

geen kleur, draag altijd zilver….. grote zilveren ringen zonder steentjes en gedoe….

• Hetty

paars of groen

• decency

Ik draag ook geen sieraden, behalve mijn trouwring. Heel soms als we een feestje hebben wil ik met wel uitdossen maar dan nog heel beperkt met een kettinkje en oorbellen.

• rina

De kleur is voor mij afhankelijk van mijn stemming, Dat kan de ene dag paars (amethist) zijn, de volgende dag b.v. wit (bergkristal).

Aan mijn kleding en sieraden kent men mijn stemming ;)

• Marjorie

Ik kies niet voor kleuren maar voor het materiaal. Kunststof sieraden draag ik niet, alleen the real thing. Dus goud, zilver en echte ‘stenen’. Alle geerfd.

Mijn favoriete sieraad is een roodgouden ring met twee briljanten. Komt uit een erfenis van mijn moeders kant, gaat zeker 100 jaar terug.

Tweede favo: een recentere gouden ring met twee briljanten en een blauwe saffier.

Derde: de trouwring van mijn oma waar een robijn op prijkt.

Vierde: een gouden ring met een opaal.

En ik heb twee kettingen uit Egypte, gemaakt van antieke stenen kralen. Bruin.

Succes met je weddenschap :)

• Beheerder

Wel even een aanvulling ik draag dagelijks goud of chirurgisch metaal omdat ik niet tegen ander metaal kan. Wat ik bestempel als ander metaal kan ik maar voor een korte tijd dragen. Ik heb dus veel andermetaal.kunststof e.d maar ook heel veel goud, Indisch zilver en gewoon zilver( draag ik bijna nooit)

Op enkele eigen stukken na is verder alles erfgoed van mijn oma's, moeder en zelfs van de moeder va mijn 1ste vriendje( daar heb ik haar verlovingsring en oud goude bijna antieke gouden oorbellen)