update overval in Spanje

• Desiree2

voor hen die geinteresseerd zijn, men heeft de coma opgeheven, patient wilde gelijk roken;-) (weet zelf niet of dat in spanje is toegestaan maar ik hoop van wel, dat geeft dan zeker wat minder stress) wil ook eten en drinken, weet alleen niet of ze dat zelfstandig heeft gedaan, weet wel dat ze verward is, dat kan komen door de coma en zou op termijn kunnen verdwijnen, men wil haar nu gaan overplaatsen naar een ziekenhuis in Nederland. verdere lich. aandoeningen bij mij nog niet bekend. maar volgens zeggen zit er dus progressie in. ik hoop er het beste maar van

• decency

Oh wat fijn dat je nu wat meer weet Desiree, nu maar hopen dat ze snel naar Nederland kan, wordt bezoeken ook wat makkelijker en je kunt haar dan wat beter steunen. Dit is best wel goed nieuws na al die onzekere dagen!

• Annelies

is zij degene die werkt in de radboud? nijmegen

• Desiree2

ik heb geen flauw idee waar ze werkt weet wel dat ze in Nijmegen woont

• Marjorie

Bedankt voor de update. Fijn dat het beter gaat!

• Annelies

Het stond hier in de Krant

En wij komen veel in het radboud

Ze werkt op de kinderafdeling

Het ging wel beter met haar

de boeven waren Peruanen !

• Dikkertje Dap

hoi Dees,

fijn dat je ons op de hoogte houdt. Laten we het beste er maar van hopen in ieder geval.

Liefs Moos

• Carina

Gelukkig gaat het wat beter!

• Desiree2

volgens mij heeft ze een kantoorfunctie :? maar eerlijk gezegd weet ik het niet, ze is iig geen verpleegkundige dat weet ik bijna zeker

• Annelies

Nee ik dacht ook een andere functie

Maar hier in de Gelderlander, veel steun betuigingen

Het is toch ook verschrikkelijk