Dus als je wil kijken Peet, ff uitloggen, en dan mag jij ook kijken…….heb je wat te doen!!!!!
Zo'n bevel kan er dus wel snel zijn maar ik denk dat het te maken heeft met de wegen die men kiest. En niet te vergeten met wat er gaande is en wat men er mee doet. Het is triest als uiteindelijk blijkt dat iemand misschien wel gevonden had kunnen worden en men schermt met de wet op privacy want echt die is er indien met info nodig heeft gewoon niet, maak het dagelijks mee in mijn werk.
Helaas, als iemand vermist wordt, die volwassen is, mag dat dus niet. Deze meneer is vermoord, zat in een bepaald circuit, en toch mocht er niets gedaan worden, ook niet nadat zijn dochters hierom gevraagd hadden. De beide dames zijn er mee op tv geweest om te vertellen hoe bezopen dit is. Die wet wordt enkel geschend als de staat er wat mee kan (een grote crimineel bv, dan mag er opeens afgeluisterd worden etc) maar bij de normale burger, nope, mag niet. Zou ook wat zijn zeg, als ik niet gevonden wil worden dat ze mijn phone gaan checken:?
San
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?