http://www.telegraaf.nl/binnenland/1618451/__Afgeschermde_Hyves_ook_openbaar__.html?p=2,1
Het is natuurlijk zo, als jij je hyves hebt afgeschermd, maar mij hebt toegevoegd dan kan ik alles lezen. Ik kan dan ook alle berichten copieren en doorsturen naar het persoon waar jij het over hebt. Ik heb een kennisje van mij daar ook voor gewaarschuwd. Die had het vaak over de toestanden met haar ex. Stel je nou voor dat ik haar ex ken… niet dat het zo is maar dan zou ik die berichten zo door kunnen sturen. Sommige mensen gebruiken de hyves als een uitlaatklep en zetten er ook van alles op. Ik denk dat je de Hyves pagina kunt laten sluiten door een mail te sturen.
Ik zal de link nog eens neerzetten, je was de spatie vergeten Da-Is
http://www.telegraaf.nl/binnenland/1618451/__Afgeschermde_Hyves_ook_openbaa%20r__.html?p=2,1
Pfffff zoveel werk ga ik iemand niet verschaffen hoor. Ik heb een open profiel. Maar jah, heb dan ook niks te verbergen…ben ik te open voor………..
Daarbij ga ik ervan uit geen ziekers en zoekers te hebben op mijn hyve, die dingen gaan kopiëren en doorsturen enzo…..je weet wel, van die zeer triestige huisdozen die niks te doen hebben. De hele dag aan het zieken en zoeken zijn.
Maar je hebt gelijk Peet, beetje handigheid, en je doorziet meteen de meest saaie hyvepagina's/ Dus dat het wat oplevert om handig te zijn..neuh…..
Dat bevel krijg je niet zomaar. Ik heb van dichtbij een vermissing meegemaakt. Helaas door de wet op de privacy mocht er niks nagetrokken worden. Dus ook niet kijken waar de telefoon van de vermiste persoon zou zijn. Op het moment dat het wel mocht, gerechtelijk,. was men een hele tijd verder, (opsporing verzocht, vermist, al dat soort programma's gehad) en werd de vermiste vermoord gevonden……
Dus dit is weer lekker massa hysterie, je bent altijd te checken, zeker als gewone jongen. Vooral denken dat Nederland op dat vlak ook vrij is;-)
San
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?